Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نعیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قطعی بودن آموزش حضوری در ترم جدید، درباره واکسیناسیون دانشجویان گفت: وزارت علوم از ستاد ملی کرونا تبعیت کرده و هر گونه مصوبه‌ای داشته باشد آن را اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنابراین در حال تبلیغ این هستیم تا دانشجویان قبل از نیمه دوم شهریورماه که دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند و تا فرصت هست دوز یادآور را تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروز رسانی کارنامه سلامت دانشجویان / معاینه سلامت دانشجویان جدیدالورود

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در ادامه از بروز رسانی اطلاعات کارنامه سلامت دانشجویان در ترم جدید خبر داد و گفت: در ترم جدید علاوه بر تکمیل کارنامه سلامت، معاینه سلامت دانشجویان جدید الورود در همه مقاطع به صورت حضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در غربالگری که انجام می‌شود، دانشجویان پر ریسک که ناراحتی قلبی و یا مشکلات خاص داشته باشند شناسایی شده و سلامت جسمانی آنها رصد و پیگیری می‌شود.

نعیمی افزود: به علت شیوع کرونا در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ غربالگری جسمانی دانشجویان به صورت حضوری انجام نشد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه امسال کارنامه سلامت دانشجویان به روز رسانی می‌شود و اطلاعات زائدی که نیاز به آن نبود، حذف شده و سوال‌هایی جایگزین می‌شود که کاربردی است، مثل اینکه آیا دانشجو مشکلات قلبی، ریوی، جسمانی و یا مشکلات مغز و اعصاب دارد، اگر این اطلاعات را داشته باشیم، بهتر می‌توانیم پرونده بهداشتی و سلامت جسمانی دانشجویان را پیگیری کنیم.

کد خبر 5559055 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه ها وزارت علوم سازمان امور دانشجویان کنکور 1401 انتخاب رشته سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران دفترچه کنکور سازمان امور دانشجویان آزمون دستیاری وزارت علوم مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرش بدون آزمون دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی سلامت دانشجویان کارنامه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏