Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: در دهه اول محرم در مجموع ۱۵۶۰ سرویس اتوبوس در سطح شهر عزادارن را جابجا کرده‌اند.

محسن امیدوار حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ارائه سرویس‌های رایگان اتوبوس به شهروندان کرجی در دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اشاره کرد و افزود: اتوبوس‌های این سازمان از شب اول محرم ارائه خدمات ویژه‌ای را در ۴ نقطه از شهر برای ایاب و ذهاب عزاداران هیئت فاطمیون غرب کرج، مسجد جامع کرج، امامزاده حسن (ع) و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در دستور کار قرار دادند.

امیدوارحسینی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا به طور میانگین تعداد ۱۰ دستگاه برای جابجایی عزاداران در نظر گرفته شد، اظهار کرد: البته تعداد اتوبوس‌ها در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) افزایش یافت.

این مسئول تاکید کرد: در دهه اول محرم در مجموع ۱۵۶۰ سرویس اتوبوس در سطح شهر عزادارن را جابجا کرده‌اند.

رییس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج در ادامه با اشاره به خدمات ویژه این سازمان در تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: در روز تاسوعا در مجموع ۴۰ دستگاه و در روز عاشورا نیز ۳۲ دستگاه اتوبوس برای جابجایی عزاداران در نظر گرفته شد.

وی ابراز کرد: هر یک از این اتوبوس‌ها در قالب ۲ سرویس به شهروندان خدمات ارائه دادند.

این مسئول گفت: علاوه بر این، طی این دو شب ۱۵ دستگاه اتوبوس هم در اختیار پلیس راهور قرار داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اول محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست