Web Analytics Made Easy - Statcounter

" جمعیت علمای مسلمان در لبنان " با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تجاوزگری صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در برابر مبارزان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عنوان یکی از ارکان محور مقاومت ناکام ماند و بی تردید در برابر همه ارکان محور مقاومت با نابودی کامل روبرو خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایران اکونومیست به نقل از شبکه المنار، در بیانیه جمعیت علمای مسلمان در لبنان آمده است: نبرد غزه در روزهای گذشته ثابت کرد که تنها راه بازدارندگی موثر در مقابله با دشمن صهیونیستی، مقاومت  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزود: اگر تنها مقاومت یک گروه (جنبش جهاد اسلامی فلسطین) چنین پیروزی بزرگی رقم می زند، پس مشارکت توان همه گروههای مقاومت، بی تردید می تواند نابودی کامل رژیم صهیونیستی را رقم بزند.

این جمعیت همچنین همدستی برخی کشورهای عربی با دشمن صهیونیستی و سکوت مشکوک و بی عملی آنها برای متوقف کردن این تجاوزگری از سوی رژیم صهیونیستی و اعمال فشار بر نیروهای مقاومت برای جلوگیری از پاسخ دادن به تجاوزات صهیونیستها را محکوم کرد.

 جمعیت علمای مسلمان در لبنان همچنین سکوت مشکوک جامعه بین‌المللی  و همراهی با دشمن صهیونیستی تجاوزگر و سکوت و بی عملی نهادهای بین‌المللی بشردوستانه در ایفای نقش و مسئولیت خود در حفاظت از جان غیرنظامیان به‌ویژه کودکان غزه را محکوم و اعلام کرد: محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت، حداقل انتظاری بود که از این مجامع می رفت.

این جمعیت ضمن تبریک پیروزی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این نبرد و شهادت نیروهای مقاومت در حین انجام وظیفه جهادی، از پایداری قهرمانانه مردم فلسطین تقدیر کرد و از «نهادهای بشردوستانه و کشورهای محور مقاومت برای ارائه کمکهای های موردنیاز جهت بازسازی ویرانی های جنگ در غزه" دعوت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه در حملات هوایی و توپخانه ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه دستکم۴۴ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله دهها کودک را زخمی کرد.

در پاسخ به این حملات جنایتکارانه، گروه های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.

منابع رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در طول سه روز نزدیک به یکهزار و ۱۰۰ موشک از نوار غزه شلیک شد.

جنایت تازه صهیونیست ها در غزه با موج محکومیت در سطح بین المللی به ویژه جهان اسلام روبه رو شد و کشورها، مقامات، احزاب و شخصیت های مختلف بر لزوم توقف آن و پاسخگویی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

سرانجام موشک‌های مقاومت رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش توافق آتش بس کرد.

این توافق در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت محلی (بامداد دوشنبه به وقت تهران) و با میانجیگری مصر اجرایی شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، نوار غزه ، رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شهرک دیرالغصون در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری رود اردن یورش برد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع رسانه ای از درگیری و تیراندازی بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در اطراف منزل محاصره شده در این منطقه خبر دادند.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند که صدای تیراندازی و انفجار هر از گاهی در این شهرک به گوش می رسد.

گردان شهدای الاقصی – طولکرم از درگیری‌های شدید رزمندگان این جنبش با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در اطراف خانه محاصره ‌شده در این شهرک خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که  بیش از 50 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی شهرک دیر الغصون در طولکرم را به محاصره خود در آوردند و مقررات منع آمدوشد در آن برقرار کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر پس از محاصره و یورش به خانه‌ای در شهرک دیرالغصون در شمال طولکرم بخش‌هایی از آن را تخریب کردند.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید