Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حضور گسترده و با شکوه شهروندان در تشییع جنازه شهید عبدالله اسکندری برگ زرین دیگری به کارنامه مردمان غیور این دیار افزود .

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری، با انتشار پیامی از حضور باشکوه شهروندان فارس در مراسم تشییع پیکر سردار شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری، تقدیر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

آن فرو ریخته گل‌های پریشان در باد

کز می جام شهادت همه مدهوشانند

نامشان زمزمه نیمه شب مستان باد

تا نگویند که از یاد فراموشانند

شهروندان غیور و انقلابی استان فارس و به ویژه شهروندان شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)

حضور گسترده و باشکوه شما در تشییع سردار شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری برگ زرین دیگری را به کارنامه درخشان غیور مردان این دیار افزود و این حضور، ریشه‌دار بودن فرهنگ جهاد و شهادت را در میان شما تداعی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درود و سپاس بیکران خداوند بر شما شهروندان با بصیرت استان فارس که با حضور پرشور در این عرصه، موجبات خوشنودی مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) شهدا و تمام علاقمندان به نظام را فراهم کردید و با حضور مسئولانه خود در تشیع پیکر این شهید والامقام، بار دیگر نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود قادر است، راه عزت، استقلال و آزادی به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را تا نقطه مطلوب بپیماید.

پیکر سردار رشید اسلام، شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری بر شانه‌های مردم شیراز تشییع شد. امروز استان فارس و شیرازی‌ها به تشییع پیکر شهیدی برخاستند که کروبیان عالم بالا در انتظار رسیدنش سر از پای نمی‌شناختند که جای و جایگاه وی «فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر» است.

شگفتا از این حضور عاشقانه مردم! تاریخ فارس جمعیتی به این والایی و بالایی به خود ندیده بود. فارس و شیرازی‌ها، بار دیگر، دین خود را ادا کردند. حضوری این چنین که برخاسته از عشقی سترگ و شکوهمند است را چگونه می‌توان توصیف و تقدیر کرد.

سپاسگزار حضورتان هستیم که برای خداوند جلیل و روح بلند شهیدان در بحبوحه گرمای سخت به میدان آمدید تا دشمن بداند هزاران شهید اسکندری از خون پاکش روییدند و گلستان ولایت از سربازان و سرداران تهی نخواهد شد.

به پاس آنچه مردم استان فارس در تشییع ملکوتی و الهی سردار شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری آفریدند از جان و دل سپاسگزارشان هستم که فریاد امروزشان پرچم برافراشته تشیع علوی را برافراشته‌تر کرد و پرچم سرخ حسین‌بن‌علی را بر بام فلک به اهتزاز درآورد.

خداوندا! عزت و سربلندی امت اسلام را افزون کن

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز

مهدی طاهری"

کد خبر 594791

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری رییس شورای شهر شیراز مهدی طاهری شهید مراسم تشییع شورای شهر شیراز رئیس شورای اسلامی شهر شیراز شهيد عبدالله اسکندري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهید عبدالله اسکندری شهید مدافع حرم استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد