Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زرین‌شهر گفت: اساس تهاجم دشمن در حال حاضر جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است و در این میان جوانان و نوجوانان هدف اصلی دشمنان هستند و در این مسیر نیز از همه ظرفیت‌های روز استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم باقریان، در جمع جوانان و نخبگان شهرستان لنجان با اشاره به خدمات ۱۸ ساله نهاد امامت جمعه اظهار کرد: با تشکیل نهاد امامت جمعه، فعالیت و خدمات بسیاری در زمینه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و… انجام شده است

وی افزود: در طول این سال‌ها کارهای زیادی انجام شده است که شهروندان از نزدیک شاهد آن بوده‌اند و همه اقدامات صورت گرفته تنها با همت و کار جهادی مردم انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: ائمه جمعه همواره با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری که فرمودند امامان جمعه به دنبال جوانان بروند و منتظر آمدن آنها نباشند، به دنبال جذب جوانان و نوجوان بوده‌اند و در این مسیر باید امام‌جمعه خود روحیه، فکر و قلب جوان داشته باشد چرا که این مسئله کمک شایانی می‌کند تا بتواند مخاطب خود را با درک متقابل به درستی بشناسد.

وی ادامه داد: دفتر امام جمعه زرین شهر از سال‌ها قبل با طرح‌ها و برنامه‌های مختلف همچون ایجاد باشگاه ورزشی، باشگاه‌های فرهنگی، گروه‌های هنری، پژوهشی، علمی و… در مسیر جذب جوانان حرکت کرده است.

باقریان گفت: پیگیری راه‌اندازی اردوگاه، زائر سرا در شهر مشهد، مهد کودک، مدارس صدرا و همچنین اجرای برنامه کوهنوردی و اردوهای جهادی، تفریحی و… با چالش‌های بسیار دنبال شد تا بتوانیم مسیر جذب جوانان و نوجوانان را هموار سازیم.

وی اضافه کرد: امروز روحانیون فعال در مساجد زرین شهر نیز نباید منتظر حضور جوانان و نوجوانان بمانند بلکه به محله مسجد خود وارد شوند و دست نوجوانان و جوانان محله را با بهره‌مندی از هنرهای روز به گرمی فشرده و این قشر مؤثر را به مساجد و فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی جذب کنند.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه امروز جوانان به عنوان میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب نیازمند توجه جدی هستند، تصریح کرد: اساس تهاجم دشمن در حال حاضر جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است و در این میان جوانان و نوجوانان هدف اصلی دشمنان هستند و در این مسیر نیز از همه ظرفیت‌های روز استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه‌ی جنگ نیازمند شناخت و هوشیاری نسبت به دشمن است، خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید جهاد تبیین را در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، در اولویت قرار دهیم تا دشمن را در القا ناامیدی با شکست مواجه کنیم چراکه نا امیدی، سَم مهلک برای جامعه به شمار می‌آید.

باقریان با بیان اینکه امروز آفت بزرگ تخریب، گروه‌های مختلف شهرستان لنجان را درگیر کرده است، متذکر شد: همه فعالان در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی شهرستان لنجان نه تنها نباید دست تخریب یکدیگر بزنند بلکه باید کمر همت را برای رشد و ترقی شهرستان ببندند.

وی تاکید کرد: امروز نباید فرصت خدمت به مردم را به بهانه‌های بیهوده از دست بدهیم چراکه آنان انتظار دارند در فضای یکدست توسعه روز افزون شهر خود را شاهد باشند.

کد خبر 594852

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان زرین شهر امام جمعه زرین شهر جهاد تبیین جوانان تهاجم فرهنگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امام جمعه زرین شهر جوانان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند