Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ،دکتر جواد محمدی سرپرست این پژوهشگاه ضمن خوش آمدگویی به نخبگان و دانش پژوهان حاضر در جلسه اظهار داشت : بسیار خرسندیم که در خدمت معماران علمی اینده کشورکه صاحب عناوین طلا،نقره وبرنز کشوری و جهانی هستند،می باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص توانمندی های پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری عنوان کرد:علیرغم تحریمهای گسترده تاکنون بویژه درصنعت بیوتکنولوژی، با اتکا به نخبگان کشور توانسته ایم در سطح آسیا در این صنعت رتبه سوم ودر سطح جهانی رتبه ۱۲ را کسب کنیم تاجاییکه ایران به متنوع ترین تولیدات دارویی در اسیا دست پیداکرده است.

 سرپرست پژوهشگاه ژنتیک ضمن توضیح درباره فناوری ها و نوآوریهای این پژوهشگاه گفت: پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با آغوش باز از نخبگان و استعدادهای درخشان استقبال کرده و جهت همکاری واشتغال آنها که منجربه عدم مهاجرت این نخبگان شود نیز حمایت می کند.

دکتر محمدی درپایان تاکیدکرد: این پژوهشگاه درنظر دارد برای اولین بار مرکز اموزش عالی نسل سه وچهار را درکشورتاسیس کند.
 
 در ادامه این جلسه دانش آموزان و دانشجویان نخبه و مدال آوران المپیادهای زیست شناسی، شیمی و سلول های بنیادی ضمن معرفی خود، به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات نخبگان در خصوص همکاری با مراکز علمی پرداختند.
خانم دکترضیاء الملکی رییس انجمن دانش اموختگان استعدادهای درخشان ودانش پژوهان جوان نیز درمورد فعالیتهای این انجمن توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین، باپیشنهاد مدیران پژوهشگاه ژنتیک مقرر شد کارگاههای علمی رایگان برای این نخبگان درمحل پژوهشگاه برگزار شود.

سپس تفاهم نامه همکاری علمی بین پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با انجمن دانش آموختگان استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منعقد شد.

لازم به توضیح است المپیادی های حاضردراین نشست دارندگان مجموعا ۱۶ مدال طلا دررشته های زیست شناسی،شیمی وسلولهای بنیادی که در زیست شناسی ۴طلاویک برنز جهانی و۵ طلای کشوری، درشیمی یک طلا و یک نقره کشوری ودرسلولهای بنیادی ۶طلای کشوری بوده اند.

بازدیدالمپیادی ها از دستاوردها وبخشهای مختلف پژوهشگاه ژنتیک ،پایان بخش این نشست علمی بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیاد زیست فناوری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

آیت الله رئیسی گفت: در ابتدای دولت به جمعی از قهرمانان‌وپیشکسوتان و نام آوران عرض کردم بنا دارم در وزارت ورزش به ورزش هم نگاه مدیریتی شود و هم کسانی در این کسوت باشند که ورزش را بشناسند و سابقه داشته باشند وبر این‌وعده خود وفا دار بودیم. خوشحالیم مدیران وزارت ورزش عمیقا با ورزش اشنا دارند وورزش را خوب‌می شناسند و با مشکلات ورزش آشنا هستند وگام های موثری در جهت رفع این مشکلات برداشته اند. وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم.

به گزارش آنا، از زمان حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه مجریه این سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی است که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در این مراسم محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود