Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: مشعل گاز ۱۰ روستای پلدشت تا پایان شهریورماه روشن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی اظهار کرد: طی سفری که هفته گذشته به پلدشت داشتیم از روند گازرسانی به ۱۳ روستای این شهرستان که با کنار رفتن پیمانکار قبلی و آغاز به کار پیمانکار‌ جدید، فعال شده است بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شبکه داخلی این ۱۳ روستا انجام شده است، ادامه‌ داد: پیمانکار جدید در حال اجرای خط تغذیه است و پیش بینی می‌شود تا دو ماه آتی، حداقل مشعل گاز ۱۰ روستا را روصن کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام اینکه ۸ روستای دیگر پلدشت در محور بورالان نیز در مرحله پیمان‌سپاری است، خاطرنشان کرد: اگر این ۸ روستا نیز اجرا و به شبکه سراسری گاز وصل شوند، در مجموع ۹۸ درصد جمعیت روستایی پلدشت تحت پوشش نعمت گاز خواهند بود.

شیخی به گازدار بودن ۴۵ روستا از مجموع ۷۲ روستای پلدشت اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۷۵ درصد جمعیت روستایی و نزدیک ۱۰۰ درصد این شهرستان از گاز طبیعی برخوردارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلدشت گازرسانی آذربایجان غربی گازرسانی به روستاها گازرسانی به روستاهای آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

کد خبر 748016

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه