Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:41:42 GMT

ویدئو / گرمای زمین، «سئول» را درگیر سیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۳۲۰۲

ویدئو / گرمای زمین، «سئول» را درگیر سیل کرد

‍‍‍‍‍‍

به دنبال بارندگی‌های بسیار شدیدِ ۴۸ ساعت اخیر در کره جنوبی، دست‌کم هفت نفر جان خود را از دست داده‌اند. خیابان‌ها و ایستگاه‌های مترو به خصوص در «سئول» پایتخت کره جنوبی، دچار آب‌گرفتگی شدید شده‌اند و بخش‌هایی نیز با قطعی برق روبه‌رو شده است. میزان آب‌گرفتگی در برخی مناطق پایتختِ این کشور به قدری شدید است که خودروها تا نیمه، زیر آب رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان اعلام کرده‌اند این بارندگی‌های کم‌سابقه در برخی مناطق سئول از سال ۱۹۰۴ تاکنون بی‌سابقه بوده است. طبق اعلام دانشمندان، گرم‌تر شدن زمین باعث شده اتمسفر بتواند رطوبت بیشتری در خود نگه دارد و در نتیجه آن، بارندگی‌های شدیدتری نیز رخ دهد.

دریافت 15 MB

      

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل كره جنوبي سئول گرمایش زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اصغری کارشناس هواشناسی، گفت: امروز بارندگی‌ها در هرمزگان شدید است. در بوشهر احتمال سیل و آب گرفتگی وجود دارد و در کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر شده است.

اصغری تاکید کرد: نگرانی در خصوص بارش‌های سنگین در استان‌های جنوبی و غربی کشور همچنان وجود دارد و احتمال سیلاب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد؛ همچنین عشایر از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی گفت: این شرایط از بعد از ظهر امروز در استان‌های مرکزی و فردا در غرب و شمال‌غرب کشور وجود خواهد داشت و جمعه شدت بارندگی‌ها در تهران بیشتر است.

‌ کد خبر 6094914 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • باران هوای تهران را پاک کرد/ هشدار بارندگی شدید و احتمال سیل
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • (ویدئو) گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ وحش!
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا