Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:32:29 GMT

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان وزارت علوم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۳۳۰۹

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان وزارت علوم

داوطلبان چهارمین دوره آزمون زبان وزارت علوم (MSRT) تا ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، مهلت ثبت‌نام چهارمین دوره آزمون زبان MSRT که از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه آغاز شده، ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین دوره آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۱ صبح روز جمعه ۲۸ مرداد ماه برگزار می‌شود، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج، این اداره‌کل قصد دارد در سال ۱۴۰۱، تعداد ۱۰ آزمون زبان MSRT برگزار کند که تاکنون سه دوره از آزمون MSRT در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه، ۲۷ خرداد ماه، ۲۴ تیرماه برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون زبان وزارت بهداشت آزمون زبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند