Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:58:57 GMT

قبض برق ۱۲ درصد مشترکان خانگی رایگان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۳۳۶۵

قبض برق ۱۲ درصد مشترکان خانگی رایگان شد

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر گفت: قبض ۱۲ درصد مشترکان خانگی صنعت برق رایگان شده است و این میزان تنها شامل مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیست و کل مشترکان را دربرمی‌گیرد.

عبدالامیر یاقوتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشترکانی که مشمول تخفیف پاداش صرفه‌جویی مصرف شده‌اند، اظهار کرد: مشترکانی که سقف الگو را رعایت کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش مصرف داشته‌اند، مشمول این طرح هستند و برای آن‌ها مشوق هایی درنظر گرفته شده است، به‌گونه‌ای که در صورت یک کیلووات ساعت صرفه‌جویی معادل پنج کیلووات ساعت پاداش دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مصر ف برق ۸۰ درصد مشترکان زیر الگو مصرف بوده و این تعداد مشترکان می‌توانند مشمول این طرح شوند، گفت: ۱۰ درصد مشترکان بین الگو و یک‌ و نیم برابر الگو مصرف دارند، این دسته از مشترکان نیز می‌توانند با رعایت بیشتر مشمول این طرح شوند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر افزود: بنابراین برای ۹۰ درصد مشترکان این فرصت که با کاهش مصرف و رعایت سقف مصرف تا پایان شهریورماه مشمول پاداش صرفه جویی مصرف شوند، وجود دارد.

به گفته یاقوتی تاکنون ۴۰ درصد مشترکان مشمول طرح دریافت پاداش صرفه‌جویی مصرف شده‌اند و حدود ۱۲ درصد مشترکان نیز قبض برق رایگان دریافت کردند و حتی تعدادی نیز بستانکار هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق قبض رایگان درصد مشترکان صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال ۱۴۰۳ دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی در سال جاری اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 12.5 میلیون نفر در 5 دهک اول تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در سال 1403 دهک‌های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: دهک 6 به میزان 20 درصد، دهک هفت 30 درصد، دهک هشت 40 درصد و دهک 9 به میزان 50 درصد حق بیمه را پرداخت خواهند کرد.

آخرین وضعیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌های پایه قرار ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت یا مراکز پیشخوان‌ دولت، خود و خانواده را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل