Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:14:06 GMT

آخرین اطلاعات بلیت فروشی آنلاین جام جهانی 2022 قطر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۳۵۱۸

آخرین اطلاعات بلیت فروشی آنلاین جام جهانی 2022 قطر

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کارگروه بلیت فروشی مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی و پیرو اختصاص سهمیه جدید به فدراسیون فوتبال ایران در سه مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی رقابت‌ها از سوی فیفا، همچنین بر مبنای رویه سایت فیفا هواداران تیم ملی در داخل کشور می‌توانند جهت خرید آنلاین بلیت از طریق سامانه بلیت فروشی فدراسیون فوتبال اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خرید بلیت در سامانه ticket.ffiri.ir از ساعت ١٠ صبح روز چهارشنبه ١٩ مرداد آغاز خواهد شد و تا فروش بلیت های موجود در این مرحله ادامه خواهد یافت.

شرایط خرید بلیت:

1- هر سرگروه در این فرآیند  می تواند نسبت به انتخاب بلیت برای خود و حداکثر سه نفر همراه (مجموعا ٤ نفر در هر گروه) اقدام کند.

2- بهای بلیت منطبق با نرخ مصوب فیفا بر اساس معادل تومانی قیمت روز ریال قطر بعلاوه ١٠% کارمزد(بر مبنای مجوز فیفا) دریافت می گردد و پس از تکمیل فرآیند و پرداخت وجه، پیامک تایید قطعی شدن خرید بلیت از سرشماره پیامکی ١٠٠٠٩٨٩٢ برای خریداران ارسال خواهد شد.

3- با توجه به اینکه خرید و فروش بلیت در بازار آزاد غیر قانونی است خرید بلیت اشخاص حقیقی به منزله اعلام آمادگی هر فرد جهت دریافت بلیت مسابقات جام جهانی تلقی می شود و امکان واگذاری بلیت به فرد دیگری وجود ندارد. بر این اساس فدراسیون فوتبال در قبال افراد یا شرکت، آژانس‌های مسافرتی یا اشخاصی که نسبت به خرید غیر مستقیم بلیت از فرد ثالث اقدام می کنند هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

4- سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال ایران مختص هواداران تیم ملی در داخل کشور است و علاقمندان به خرید بلیت بازی های تیم ملی در خارج از ایران می توانند با ثبت نام در سایت فیفا جهت تهیه بلیت اقدام کنند.

5- با توجه به واگذاری قطعی بلیت های درخواست شده از فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و عدم امکان استرداد بلیت های دریافتی به فیفا، فروش بلیت به علاقمندان به صورت قطعی انجام خواهد شد و امکان استرداد بلیت در صورت انصراف وجود ندارد.

فدراسیون فوتبال تنها در خصوص فروش بلیت های دریافتی به عنوان سهمیه فیفا در این سه مسابقه مسئولیت داشته و در مورد نحوه حضور علاقمندان در کشور قطر، بلیت پرواز و اقامت در این کشور مسئولیتی نخواهد داشت.

علاقمندان به تهیه بلیت جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در کلیه مراحل ثبت نام و خرید می توانند سوالات خود را به شماره های ٠٩٠١٣٥١٣١٦٦ و ٠٩٠١٣٥٨٩٨٠٨ در نرم افزار واتساپ همچنین آدرس ایمیل Ir-ticket2022@ffiri.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بلیت فروشی جام جهانی بلیت فروشی فدراسیون فوتبال تیم ملی خرید بلیت فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی

پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

طرفداری | پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بیانیه صادر کرد.

پرسپولیس نوشت:

به اطلاع هواداران می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود. 

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور