Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:48:11 GMT

ترویج فرهنگ مهارت آموزی نیازمند کمک رسانه‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۴۰۲۲

ترویج فرهنگ مهارت آموزی نیازمند کمک رسانه‌هاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود عرب روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد،افزود: اشتغالزایی برای جوانان امروز از مهمترین مسایل و نیازهای جامعه به شمار می رود که بخشی از تحقق آن در گرو مهارت آموزی است.

این مسوول گفت: رسانه ها می توانند با انعکاس مناسب ظرفیت های آموزش مهارتی که از سوی دولت و بخش خصوصی ایجاد شده، جوانان و نیازمندان به یادگیری یا ارتقای مهارت را با این ظرفیت ها آشنا کنند و در مسیر توانمندسازی افراد جامعه گام های مثبتی بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، امیدآفرینی را از رسالت های مهم رسانه ها و خبرنگاران یاد کرد و گفت: تخریب و انتقاد غیرسازنده تنها دشمن را خشنود می کند بنابراین باید رویکردها سازنده باشد و با کمک یکدیگر و با تعامل با هم، اخبار امیدبخش را به جامعه ارایه کنیم.

این مسوول اظهار داشت: رسانه های باید از حالت انفعال فاصله گرفته و جریان سازی کنند که البته این اتفاق را در ایرنا قزوین و در حوزه مهارت آموزی شاهد بوده ایم.

روز ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۱۳۷۷ در حین انجام وظیفه در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مردادماه را روز خبرنگار نامگذاری کرد.

برچسب‌ها روز خبرنگار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین استان قزوین روز خبرنگار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین استان قزوین روز خبرنگار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود