Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روح الله سلگی، معاون استاندار با همراهی بابایی و طالبی، فرمانداران شهرستان های نکا و میاندورود، حجت الاسلام حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، رجبی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، از روستاهای کوهستانی و بالادست بخش های هزار جریب نکا و مرکزی میاندورود بازدید کرد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان نکا:، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با همراهی بابایی و طالبی، فرمانداران شهرستان های نکا و میاندورود، حجت الاسلام حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، رجبی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، از روستاهای کوهستانی و بالادست بخش های هزار جریب نکا و مرکزی میاندورود بازدید بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک به هیئت های مذهبی و خانواده های محروم و محرومیت زدایی از این روستاها مهم ترین هدف حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این دو شهرستان بوده است که حسب دستور سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت در استان صورت پذیرفت.

در این بازدید؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار طی تماس تلفنی با معاون عمرانی وزیر کشور، خواستار تکمیل آسفالت این روستاها شد.

همچنین روح الله سلگی طی تماس تلفنی دیگر با مدیرعامل بنیاد برکت کشور خواستار اعزام گروه ویژه جهت بررسی مشکلات منطقه و اختصاص اعتبار ویژه شد که قول مساعد در این راستا توسط مسئولین ذی ربط داده شد.

گفتنی است؛ تعمیر و تجهیز برخی منازل خانواده های محروم و تامین امکانات برای خانواده های دارای بیماران صعب العلاج در این بازدید در دستور کار قرار گرفته است و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید معاون استاندار از روستاهای کوهستانی و بالادست بخش های هزار جریب نکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران