Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه آب شدن به کارگردانی و تهیه کنندگی علی زندیه آماده نمایش و پخش در جشنواره‌های داخلی و بین المللی شد. این فیلم کوتاه که با سرمایه گذاری فاطمه محمدی سیجانی ساخته شده است، برای سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ثبت نام کرده است.

در خلاصه اثر این فیلم کوتاه که در تهران و در چهار شبانه روز فیلمبرداری شده است، آمده است: «علی که مادرش نیاز شدیدی به دارویی دارد، در بحبوحه‌ کمبود دارو از تمام دوستانش کمک می‌گیرد تا او را در پیدا کردن آن یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیدا کردن دارو با تمام مشقت‌هایی که دارد انجام می‌شود اما واقعیت هر کدام از دوستانش در این روند هویدا می‌شود..».

کیوان ساکت اف، نگار نیکخواه آزاد، هادی شیخ الاسلامی، ستایش رجایی نیا و مهدی حسینی نیا در آب شدن ایفای نقش داشته‌اند.

فهرست عوامل این فیلم کوتاه عبارت است از: نویسنده: مهدی زندیه و محسن رحمانی، کارگردان: علی زندیه، مدیر فیلمبرداری: امیرمهدی نژاد نیک، صدابردار: مهرداد مقیسه، طراح صحنه و لباس: مونا قاسم شعا و مونا رمضان، طراح گریم: نیلوفر مرسل وند، تدوین: علی زندیه، صداگذار: کیان حجازی، اصلاح رنگ: علی پور عبادی، موسیقی: عماد فلاحی، مدیر تولید: حسین افتتاحی و نوید نجفی، مجری طرح: موسسه راویان اندیشه متین و گروه هنری دارت، عکاس: لاله عباسی و آرمین مقدم، سرمایه گذار:  فاطمه محمدی سیجانی، تهیه کننده:  علی زندیه.

برچسب‌ها جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران انجمن فیلم کوتاه ایران فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران انجمن فیلم کوتاه ایران فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران انجمن فیلم کوتاه ایران فیلم کوتاه فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پویانمایی «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از ۳۰ می‌تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد