Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس، دست به اقدام غیرمتعارف زده اند!

به دنبال صدور رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش در پرونده مارک ویلموتس، تصور می شد این ماراتن چند ساله تمام شده باشد اما حالا خبرها حاکی از آن است که جمعی از اعضای هیات رییسه وقت فدراسیون فوتبال، شکایتی را در دادگستری تهران ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، شاکیان این پرونده در دادخواست شان اعلام کرده اند دادگاه حکمیت ورزش در قسمتی از رای خود، بر حسن نیت فدراسیون فوتبال به منظور تلاش برای پرداخت دستمزد ویلموتس صحه گذاشته است اما فشارهای سنگین ناشی از تحریم ایالات متحده، مانع از آن شده که فدراسیون بتواند به تعهدات قراردادی خود عمل کند و در نتیجه، خسارات مادی و معنوی زیادی به فدراسیون فوتبال کشور و اعضای هیات رییسه وقت تحمیل شده است. 

بنابراین دادخواهان، دراقدام بی سابقه خود، با ثبت این شکایت به استناد رای دادگاه حکمیت ورزش و مکاتبات متعدد فدراسیون فوتبال با فیفا و ای اف سی، خواستار اخذ غرامت چندین میلیون دلاری از دولت ایالات متحده و ترامپ رییس جمهور وقت امریکا شده اند که با خروج از برجام و تشدید تحریم ها، باعث کارشکنی های زیادی در کار فدراسیون فوتبال هم شد. 

در صورت پذیرش این دعوا در دادگستری، صدور حکم نهایی و مبلغ دقیق جبران خسارت، پس از اخذ نظریه کارشناسی تعیین خواهد شد اما با توجه به اینکه مبنای صدور آرای قضایی در این پرونده ها، استانداردهای جاری در رویه قضایی دادگاه های آمریکاست، پیش بینی می شود مبلغ حکم نهایی غرامت، خیلی بیشتر از مبلغی باشد که در رای دادگاه حکمیت ورزش در پرونده ویلموتس علیه فدراسیون فوتبال صادر شده است!

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دادگاه حکمیت ورزش فدراسیون فوتبال اعضای هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیئت وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت را نیز می‌توانید در این لینک دنبال کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت