Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:04:49 GMT

بستری شدن ۳۵ بیمار کرونایی در خوزستان/ ۲ نفر فوت کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۴۵۱۶

بستری شدن ۳۵ بیمار کرونایی در خوزستان/ ۲ نفر فوت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حی‌بر ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از بستری شدن ۳۵ بیمار در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های خوزستان در شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر کل بیماران بستری در بخش‌های ویژه ۶۶ نفر هستند.

وی با تاکید بر اینکه روند بستری روزانه بیماران کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان ادامه دارد، افزود: در شبانه روز گذشته نیز دو بیمار جان باختند که یک نفر از آنها واکسنی تزریق نکرده است و دیگری روند واکسیناسیون را تکمیل نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در همین مدت نیز ۲۵ بیمار کرونایی پس از بهبود یافتن از بیمارستان‌های خوزستان مرخص شده‌اند.

به گزارش مهر، آمار کل بیماران کرونایی بستری هم اکنون در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۲۲۹ نفر است.

کد خبر 5559215

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز سلامت خوزستان ویروس کرونا محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند