Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@12:23:57 GMT

انفجار منزل مسکونی در کاشان سه مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۴۵۵۴

انفجار منزل مسکونی در کاشان سه مصدوم بر جا گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی پیراسته اظهار کرد: تماس شهروندان با ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی، ساعت ۸ صبح امروز(سه‌شنبه، ۱۸ مرداد) انفجار در منزل مسکونی را گزارش کرد که تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره چهار این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه موجب تخریب قسمت‌هایی از منزل و سوختن قابل توجهی از اثاثیه منزل شد و مجروحان ناشی از سوختگی توسط تیم‌های عملیاتی اورژانس در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیراسته تصریح کرد: ماه گذشته، ۳۷۶ عملیات شامل ۱۲۰مورد آتش‌سوزی و ۲۵۶مورد حادثه به وقوع پیوسته که مأموران آتش‌نشانی با حضور به موقع خود، جان ۸۰ نفر از شهروندان حادثه دیده را نجات دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: شهروندان در تیرماه گذشته ۷۸۰۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی داشتند که ۴۶۰ تیم عملیاتی آتش نشانی در اولین فرصت به محل حادثه اعزام شدند که در این مدت یک مورد فوت و ۴۰ مصدوم ثبت شد.

وی گفت: کارشناسان بخش پیشگیری سازمان آتش‌نشانی کاشان ۴۰۸ مورد بازدید و۳۴ مورد صدور دستورالعمل ایمنی جهت کاربری‌های مختلف شهری با اولویت مکان‌های عمومی و مهم انجام دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انفجار انفجار گاز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند و نیروهای این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام شده است.

حسین سرباز رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از غرق‌شدگی دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه خبر داد.

وی افزود: هم اکنون پس از دریافت خبر غرق‌شدگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 748140

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد