Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شرکت آب منطقه‌ای و شرکت توزیع برق گیلان در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به هدف این بازدیدها اظهار کرد: حضور میدانی در دستگاه‌های اجرایی فرصت خوبی برای بررسی آخرین وضعیت فعالیت و رضایت مندی مردم از این دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول شرکت توزیع برق در تابستان امسال افزود: تغییر ساعت ادارات، نهادها و سازمان‌های استان و اجرای سیاست‌های تشویقی در حوزه مصرف برق در تابستان امسال منجر به مدیریت مطلوب در روند توزیع برق و کاهش خاموشی‌ها در نقاط مختلف استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان به همکاری خوب مردم در مصرف بهینه برق اشاره و با تأکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف گفت: با هم افزایی و گسترش تعاملات بین دستگاهی و اجتماعی شاهد تحقق توسعه در کشور خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به بازدید از شرکت آب منطقه‌ای گیلان و روند خوب خدمات رسانی و پاسخگویی در این شرکت ادامه داد: با توجه به کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آبی استان و نیاز بالای کشاورزان به آب، تلاش‌های بسیاری برای مدیریت و تأمین به موقع آب کشاورزی صورت گرفت.

عباسی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی با هدف تأمین آب کشاورزی و کاهش تنش آبی موجود در استان گیلان تصریح کرد: با همکاری فرمانداران، مدیران و نیز مردم شریف استان، اقدامات مؤثری برای توزیع عادلانه آب کشاورزی صورت گرفت که امیدواریم شاهد برداشت کمی و کیفی محصول از سوی کشاورزان باشیم.

کد خبر 5559220

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی استان گیلان مصرف برق تنش آبی محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری دومین اجلاس همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، کمیته همکاری‌های کشاورزی با حضور نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

با توجه به درخواست وزرای تجارت دو کشور نیجر و آفریقای مرکزی از ایران جهت حمایت از بخش کشاورزی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را ارائه کرده و فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نیز توضیحاتی در رابطه با تجارب بخش دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط در حوزه آب و آبیاری ارائه کرد.

همچنین توانایی‌های ایران در زمینه‌های گوناگون مدیریت پایدار خاک و به ویژه مطالعات خاک‌شناسی و تهیه نقشه‌های مدیریت‌پذیر و تولید و صادرات کودها و اصلاح کننده‌های زیستی خاک نیز معرفی شد.

در پایان آمادگی ایران برای حضور در کشورهای آفریقایی و همکاری در اجرای پروژه‌های آب و خاک اعلام شد.

کد خبر 6092123

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد