Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@19:05:41 GMT

غیررسمی؛ فیلیپ کوستیچ به یوونتوس پیوست

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۴۶۱۰

فیلیپ کوستیچ وینگر 29 ساله صرب فاصله زیادی تا انتقال به یوونتوس ندارد و او شاید همین امروز برای امضای قرارداد با بیانکونری راهی تورین شود.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ لحظه شماری برای انتقال کوستیچ به یوونتوس آغاز شده است. مذاکرات یوونتوس با آینتراخت فرانکفورت در مرحله نهایی است و شاید کوستیچ همین امروز به سمت تورین پرواز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود نام او در لیست تیم آلمانی برای دیدار با رئال مادرید در سوپرجام اروپا قرار نگیرد. اختلاف میان دو باشگاه بر سر جزییات قرارداد به حداقل رسیده و انتظار می رود به زودی توافق نهایی حاصل شود. در مورد جزییات توافق طرفین باید منتظر اخباری تکمیلی ماند.

به نقل از اسکای آلمان، مبلغ نهایی توافق دو باشگاه حدود 17/18 میلیون یورو خواهد بود.

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر