Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:37:57 GMT

خبرنگاران صدای حقانیت هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۴۶۳۴

خبرنگاران صدای حقانیت هستند

مدیرمسوول خبرگزاری علم و فرهنگ در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و تقارن این روز را با عاشورای حسینی نشان از حقانیت و رسالت سنگین فعالیت خبری دانست.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمدحسین ایمانی خوشخو برای روز خبرنگار به شرح زیر است:

"مگر صدای عاشورا چیزی جز ندای حق و راستی بود؟ تقارن روز خبرنگار و عاشورا نشان‌دهنده حقانیت و رسالت سنگین فعالیت خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در میدان فعالیت های خبری چیزی جز عشق و مهر به مردم، دین و میهن وجود ندارد. هیج چیز و هیچ علاقه ای نمی‌تواند قدرت پایداری و ایستادگی به آن ببخشد. مگر نه اینکه در دشت کربلا نیز همین عشق باعث پایداری بود، پس دریابیم خبرنگاران نیز رهرو و پیشرو خط امام حسین (ع) هستند.

درسی که خبرنگاران از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) گرفته‌اند، بیدارسازی و آگاهی بخشی است؛ همانگونه که حضرت سیدالشهدا(ع) با شهادت خود و خواهر ایشان حضرت زینب(س) با بیان شیوا امت اسلامی را بیدار کردند، جامعه خبری نیز در راستای آگاهی بخشی افکارعمومی می بایست تمام تلاش خود را به کار گرفته و به وظیفه سنگینی که در حال حاضر به دوش دارند بیش از پیش واقف باشند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه ‌ای کشور، استواری و ثابت قدمی در نشر حقایق و فضائل و دوری و احتراز از کژی‌ها و ناراستی‌ها را سرلوحه کاری خود قرارداده اند و درتلاشند تا اسلام نابی که امام حسین(ع) و یارانش برای آن جنگیدند در مسیر جهاد تبیین که مقام معظم رهبری ترسیم فرموده اند را حفظ کنند.

یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه رسانه از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و امنیت کشور عزیزمان ایران اسلامی را گرامی می داریم. شهیدانی که با قلم، دوربین و ابزار رسانه ای منادی آزادی، آزادگی و حق طلبی بودند.

امید است امروز نیز خبرنگاران ما همان راه را پیش بگیرند."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدحسین ایمانی خوشخو روز خبرنگار محرم 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست

ایسنا/ایلام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با تاکید بر اینکه روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کم رنگ شدن روش‌های سنتی تبلیغ نیست، گفت: تمام تلاش ما اجرای برنامه‌های اثربخش با برون‌سپاری فعالیت‌ها به مردم است و تمام تلاش ما این است که از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم، چراکه اگر در رسانه کم کاری کنیم ضربه خواهیم خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رحیمی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: در دنیای امروز تبلیغات در همه عرصه‌ها اهمیت زیادی دارد که این مهم در امور دینی که برنامه زندگی بشر است اهمیت صدچندان پیدا کرده است.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام جامعه قرآنی، کانون مداحان، بسیج، و رسانه‌ها را از جمله پشتوانه‌های مردمی این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها عنوان و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این ظرفیت‌ها را با هم برای تبلیغات درست و بهنگام و اثرگذار هماهنگ کنیم.

رحیمی بر تلاش برای بومی‌سازی تبلیغات تأکید کرد و ادامه داد: راه‌اندازی منبر مجازی بر اساس زیست‌بوم استان از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان ایلام است.

وی برون‌سپاری فعالیت‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد و گفت: مراسم ۱۲ ساعته‌ی نیمه شعبان امسال یک نمونه از این فعالیت‌ها بود که برای اجرای آن از هیئت‌ها و موکب داران دعوت شد و مردم هم مشارکت بسیار قابل توجهی داشتند و مردم هم علاقه خود را بیش از دیگر برنامه‌ها نشان دادند و برای برگزاری مراسم دهه‌ی کرامت نیز برای پای کار آوردن جامعه مداحان، اصناف و هیئات مذهبی برنامه‌ داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام برپایی پاتوق‌های گفت‌وگو، استفاده از ظرفیت متدینین، برنامه‌ریزی برای قشر خاکستری و اجرای برنامه‌ها در محیط‌های عمومی‌تر را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور