Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از چهار هزار تخلف اقتصادی از ابتدای سال تاکنون در استان ثبت شده است. - اخبار استانها -

ایرج حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: از ابتدای سال‌ تاکنون از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با شماره 124 تعداد 10 هزار و 500 گزارش مردمی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد بیش از چهار هزار تماس منجر به ثبت تخلف و به مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی  توسط کارشناسان این مرکز پاسخ لازم داده شده است.

1000 پرونده تخلف واحد صنفی در تعزیرات اردبیل تشکیل شدارزش پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی سیستان و بلوچستان به 336 میلیارد رسید

وی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانه‌های مرتبط از جمله جامع تجارت، انبارها، همتا و‌ سایر خدمات مرتبط با بخش‌های تولید و تجارت از طریق تلفن 124 را دارد.

حسن‌پور اضافه کرد: کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت 7 تا 22 به صورت برخط پاسخگو بوده و از 22 تا 7 صبح روز بعد گزارشات از طریق صندوق صوتی دریافت می‌شود سرعت بخشیدن در پاسخگویی و عدم مراجعه ارباب رجوع و انجام خدمات الکترونیکی از جمله اهداف ایجاد این مرکز در وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

انتهای پیام/392/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند