Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت‌الله عابدی روز سه شنبه با حضور در مرکز ایرنای گلستان به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار افزود: دولت سیزدهم بعد از پایان سفر استانی در اسفندماه پارسال ۱۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت نقدی برای توسعه استان وعلاوه بر آن به تازگی ۱۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل منابع  داخلی ویژه سفر دولت سیزدهم به استان تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر دولت سیزدهم به استان گلستان ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ انجام شد که برای ساکنان این خطه ۱۱۲ مصوبه دارای  ۵۲۶ طرح داشت که مصوبات عمرانی ۱۱ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان، تسهیلات ریالی آن ۱۳ هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان، تسهیلات ارزی ۴۵۰ میلیون  یورو وسرمایه‌گذاری ۳۳۸ میلیارد تومان بود.

 عابدی اضافه کرد: اعتبارات عمرانی سفردولت برای استان در چهار بخش زیرساخت تولیدی اقتصادی، سلامت، آب و فاضلاب و راه های ارتباطی بوده که طبق برنامه طی سه سال به دستگاه های متولی تخصیص خواهد یافت.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: بیشترین اعتبارات سفر دولت سیزدهم در استان به بخش کشاورزی با ۱۴ مصوبه و ۳۸ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال، راه و شهرسازی با هفت مصوبه و ۲۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، نیرو با ۱۱ مصوبه با تسهیلات ارزی ۱۵۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال ( سهم اعتبارات عمرانی ۲۰ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال ) اختصاص یافت.

اطلاع‌رسانی اقدام دولت رسالت بزرگ خبرگزاری‌ها است

عابدی با تجلیل از مقام شامخ شهدای رسانه و گرامی‌داشت روز خبرنگار، گفت: اطلاع رسانی رسالت بزرگ خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه ملی در ارایه خدمات دولت به مردم است.

وی افزود: نیاز به اطلاع رسانی اقدامات خوب و شایسته نظام برای مردم وجود دارد تا اطلاعات این اقدامات به جامعه منعکس شده و از سوء استفاده رسانه های معاند جلوگیری گردد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان خطاب به خبرنگاران گفت: کار شما با وجود محدودیت های مالی، بسیار خطیر بوده و نیاز است بیش از این ایثار را سرلوحه فعالیت حرفه ای خود قرار دهید.

سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی که به ‌عنوان نماینده خبرگزاری در دفتر مزارشریف افغانستان مشغول فعالیت بود با حمله گروهک تروریستی طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامید.

برچسب‌ها استان گلستان توسعه اقتصادی گرگان روز خبرنگار اعتبارات دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان توسعه اقتصادی گرگان استان گلستان توسعه اقتصادی گرگان روز خبرنگار اعتبارات دولت سیزدهم میلیارد ریال روز خبرنگار دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد