Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری به نقل از وکیل شش ترجمان باقی‌مانده در افغانستان که علیه دولت بریتانیا پرونده قانونی باز کرده‌اند؛ می نویسد که سیستم پردازش به پرونده‌های تخلیه همکاران بریتانیایی از افغانستان وحشتناک است‌.

هرچند پس از درخواست‌های مکرر و ارائه مدارک قانونی، چهار نفر از شش نفر اجازه سفر به بریتانیا را دریافت کردند؛ اما هنوز هم شمار زیادی از همکاران از جمله این ترجمانان بریتانیا در افغانستان سرگردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این ترجمانان که با وجود پذیرفته شدن درخواستش در افغانستان گیر مانده گفته که احساس می‌کند در افغانستان سرگردان است.

دولت بریتانیا دو‌ طرح انتقالARAP و ACRS دارد که اخیراً کمیته‌های خارجی در مجلس بریتانیا این طرح‌ها را ناکام توصیف کرده‌اند.

وزارت دفاع بریتانیا گفته که از تأخیر "متأسف" است، اما منابع بیشتری را برای شناسایی متقاضیان واجد شرایط اختصاص می‌دهد.

گفتنی است که افزون بر ۷۵۰ همکار نیروهای بریتانیا در افغانستان که پیش از این برای اسکان در بریتانیا پذیرفته شده‌اند، حدود ۸ هزار افغانستانی دیگر (شامل وابستگان افراد قبول شده) نیز واجد شرایط هستند.

تا کنون دست‌کم حدود ۱۲۰ هزار درخواست در چارچوب طرح ARAP بریتانیا داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان بریتانیا مترجمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک