Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:44:33 GMT

چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۴۸۸۰

چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

به گزارش ایرنا، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به انجام ۲۶۱ عملیات اطفای حریق و امداد نجات در تیر جاری، اظهار داشت:  ۱۴۴مورد از این عملیات اطفای حریق و ۱۱۷ مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

سهیل فضل وزیری افزود: ۸۹ مورد از آتش سوزی‌های مهار شده مربوط به فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل ها، ۱۵ مورد اطفای حریق ماشین آلات، ۱۱ مورد ضایعات و زباله، ۱۰ مورد منازل مسکونی، یک مورد اداری و سه مورد تجاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات های امداد و نجات نیز شامل ۶۵ مورد گرفتن حیوانات موذی، ۴ مورد گیر کردن انگشتر، هفت مورد تصادفات و هفت مورد محبوس در اماکن بوده است، اعلام کرد: به علت حوادث رخ داده ۱۰ شهروند سنندجی مصدوم شده اند اما مورد فوتی نداشته‌ایم.

تکمیل عملیات پروژه روشنایی قطعات بهشت محمدی سنندج

 رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج با اشاره به تکمیل پروژه روشنایی تمام قطعات بهشت محمدی، اظهار داشت: با نصب برج نوری پروژه روشنایی ۱۲ قطعه آرامستان بهشت محمدی سنندج تکمیل شده است.

فاتحی با بیان اینکه در حال حاضر این آرامستان دارای ۱۲ قطعه بوده و کار مطالعات احداث قطعات ۱۳ و ۱۴ نیز به مشاور داده شده است، گفت: همچنین این آرامستان به دوربین مدار بسته تجهیز شد.

به گفته وی عملیات نرده گذاری دیوارهای سازمان آرامستان و توسعه غسالخانه سازمان بهشت محمدی و اتاق تشریح سازمان پزشکی قانونی از دیگر اقدامات انجام شده در آرامستان بهشت محمدی سنندج بوده است.

آغاز احداث فضای سبز در سه راه فاطمیه سنندج

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج با اشاره به اینکه توسعه سرانه فضای سبز به عنوان یکی از مطالبات مردم در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است، گفت: در همین راستا احداث فضای سبز به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه راهی فاطمیه کلید خورد.

کمال عزیزی افزود: ایجاد فضای سبز، اجرای آبنما، نصب مبلمان شهری، نورپردازی و روشنایی و احداث  پیاده رو در احداث این پارک دیده شده است.

وی یادآور شد: حفظ و گسترش فضاهای سبز در سطح محلات و مناطق شهری، همچنین ایجاد بوستان های کوچک محلی نقش مهمی در افزایش سرانه فضای سبز شهر دارد و کیفیت زندگی را ارتقا می بخشد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج شهرداری سنندج بهشت محمدی فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود

شهردار مشکین‌دشت از اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: سرای بانو مختص بانوان شهر مشکین‌دشت، سال جدید احداث خواهد شد.

علی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اهمیت اثرگذاری رسانه، اظهار کرد: رسانه‌ها به مردم کمک می‌کنند که از حقوق خود مطلع شوند و در راستای احقاق حقوق شهروندان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با انتقادهای سازنده خود می‌توانند به اُمیدافزایی در جامعه کمک کنند، افزود: شهرداری مشکین‌دشت پذیرای انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران است تا شاهد پویایی زندگی شهری و توسعه پایدار در شهرمان باشیم.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش مشارکت مردمی در جامعه، خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا از طرح‌های شهروندان استقبال می‌کند.

سلگی با اشاره به اینکه شهرداری مشکین‌دشت احداث و توسعه جاده‌های سلامت را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: احداث این پروژه حداقل کاری است که می‌توان برای ارتقای سطح سلامت شهروندان انجام داد.

وی با اشاره به احداث پروژه‌های مختلف عمرانی، تصریح کرد: احداث بوستانی در حاشیه ابراهیم‌آباد به مساحت ۵ هکتار در سال جاری کلید می‌خورد و عملیات احداث کتابخانه بعثت نیز با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز می‌شود.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی یکی از اهداف مدیریت شهری مشکین دشت است، گفت: در این راستا پروژه‌های مختلفی برای تمام سنین در نظر گرفته شده و سرای بانو یکی از این پروژه‌ها است که مختص بانوان خواهد بود.

سلگی با اشاره به بافت فرسوده موجود در شهر مشکین‌دشت، عنوان کرد: ممنوعیت صدور پروانه برای املاک قولنامه ای موضوعی بود که بر افزایش بافت فرسوده تأثیر گذاشت، در این راستا با راه‌اندازی طرح بازآفرینی شهری تلاش کرده‌ایم به املاک قولنامه‌ای نیز خدمات ارائه دهیم.

وی بودجه سال جاری این شهرداری را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تلاش داریم با افزایش درآمدهای پایدار شهری بودجه را نیز افزایش دهیم.

کد خبر 748213

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه