Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت بهداشت اکوادور، فرد قربانی از قبل به بیماری های دیگری مبتلا بوده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که سه مورد جدید ابتلا به آبله میمونی شناسایی شده که همگی آن ها بین ۲۰ تا ۴۹ سال سن داشته و وضعیت جسمانی آن ها پایدار است.

وزارت بهداشت اکوادور همچنین از مردم خواست تا اقدامات پیشگیرانه بهداشتی مانند استفاده از ماسک صورت را جدی بگیرند و در صورت بروز علائم آبله میمونی از جمله تب، ضعف و بثورات پوستی به نزدیکترین مرکز بهداشتی خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکوادور اولین مورد ابتلا به این ویروس را در تاریخ شش ژوئیه سال جاری میلادی (۲۰۲۲) در یک مرد ۳۰ ساله شناسایی کرد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، همچنین به گفته مقامات بهداشتی، هنوز شواهدی مبنی بر انتقال این ویروس در سطح جامعه در این کشور وجود ندارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آبله میمونی اکوادور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است