Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش ساکی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: اکنون هشت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی کاشان و یک بیمار نیز در آران و بیدگل بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار جدید حاد تنفسی با سن یک تا ۹۱ سال در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد پنج بیمار در کاشان و یک بیمار در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا طی شبانه‌روز گذشته در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ثبت ۱۰ مورد جدید به ۶۷ هزار و ۹۶۱ نفر رسید.

او با اشاره به مراجعه ۳۱ نفر به کلینیک‌های حاد تنفسی این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۹۶۶ نفر نیز شمار پذیرش بستری موقت در مرکز‌های ریفرال این دانشگاه است.

به گفته ساکی، ۴۰۱ هزار و ۸۱۹ نفر از آغاز شیوع کرونا (اسفند ۹۸) تاکنون به مراکز‌ بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند و ۲۰ هزار و ۹۹۸ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص واکسیناسیون جمعیت بالای پنج سال منطقه کاشان اظهار داشت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون ۷۷ و ۹۶ صدم درصد واجدان شرایط نوبت نخست و ۷۱ و ۱۸ صدم درصد نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: ۳۶ و ۲۲ صدم درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز واکسن نوبت سوم مقابله با ویروس کرونا را تزریق کرده‌اند.

وضعیت کرونایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به ترتیب قرمز و نارنجی است.

ویروس کرونا (COVID-۱۹) اواسط دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» کشور چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد؛ این ویروس در نهایت به همه کشور‌ها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا کاشان وآران وبیدگل شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید اقصی نقاط کشور حتی مناطق خشک و کویری با بارش شدید باران همراه شدند. بارش‌هایی که منجر به جاری شدن سیلاب، خروش دوباره رودخانه‌ها و آبشار‌های فصلی شد.

خروش دوباره رودخانه فصلی و سیلابی شدن آن در حاشیه جاده قدیم شهرستان آران و بیدگل بر اثر بارش شدید باران از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش درآورد.

منبع: حسن حفیظیان  - اصفهان

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر