Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:53:26 GMT

خبرگزاری فارس، امین مردم و مسئولین است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۵۰۶۱

خبرگزاری فارس، امین مردم و مسئولین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی صبح‌ امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس و عرض خداقوت به مجموعه خبرنگاران خبرگزاری فارس، یاد شهیدان صارمی و امانی را گرامی داشتند.

وی هدف از این حضور را بازدید از دفتر خبرگزاری و بررسی مسائل و‌ مشکلات خبرنگاران و خبرگزاری‌ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان‌شمالی خبرنگاران را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی خواند و‌ اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... نقش آفرینی مهمی داشته باشند.‌

این مقام مسئول دانش و تخصص خبرنگاران را بسیار مهم خواند و گفت: هر میزان خبرنگاران ما نسبت به خبری که تهیه می‌شود تخصص داشته باشند صحت خبر بیشتر می‌شود.

حسین نژاد عدالت و صداقت در خبر و هدف‌دار نبودن خبرنگاران را برای پیشرفت استان مهم دانست و ادامه داد: خبرگزاری فارس با توجه به عملکرد چندین ساله در استان از خبرگزاری‌های امین و مورد اعتماد مردم و مسئولین است. 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: روز خبرنگار استاندار خراسان شمالی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!