Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@17:05:30 GMT

سرمایه‌گذاری کلان لندن برای گسترش زیرساخت‌های سبز

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۵۱۰۶

سرمایه‌گذاری کلان لندن برای گسترش زیرساخت‌های سبز

مدیران لندن، پایتخت بریتانیا، از سرمایه‌گذاری چهار میلیون پوندی برای پیاده‌سازی ۱۹ پروژه سبز با همکاری سازمان حمل‌ونقل برای لندن خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به زودی ۱۹ پروژه شامل پارک‌های جیبی، کاشت درخت و باغ‌های بارانی در واکنش به تغییرات اقلیمی در لندن پیاده خواهد شد و به ترویج زیرساخت‌های سبز شهر کمک زیادی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق‌خان، شهردار پایتخت انگلستان، کمک‌هزینه چهار میلیون پوندی را برای پیاده‌سازی این پروژه‌ها در نظر گرفته و قرار است آن را در اختیار اعضای شورای شهر و سازمان حمل‌ونقل لندن قرار دهد. این بودجه به منظور ایجاد ۱۰ پارک جیبی، فضاهای سبز متعدد و کاشت صدها درخت در معابر شهری برای تأمین سایه، کاهش خطر وقوع سیل و مبارزه با آلودگی هوا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اقدام جدید مدیران لندن برای پیاده‌سازی ۱۹ پروژه سبز، بخشی از رویکرد پایتخت انگلستان برای مبارزه با تغییرات اقلیمی و آلودگی هوا در خیابان‌ها و فضاهای عمومی خواهد بود که گسترش باغ‌ها بارانی را نیز در بر خواهد گرفت. در واقع، ایجاد این باغ‌ها در کنار کاشت درختان به جذب آب باران کمک می‌کند که این امر به سهم خود، احتمال وقوع سیل را به حداقل می‌رساند، ضمن این‌که در پاکسازی هوا از آلاینده‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. علاوه بر این، گسترش زیرساخت‌های سبز جدید به ایجاد مسیرهایی جذاب در سراسر شهر کمک خواهد کرد و مردم را به تردد پاک سوق خواهد داد و در ضمن در حفظ تنوع زیستی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

صادق‌خان از اختصاص بودجه‌های بیشتر برای افزایش تاب‌آوری مناطق در آینده خبر داده و مدعی شده است نوآوری‌های زیادی پس از پیاده‌سازی ۱۹ پروژه جدید در سراسر شهر برای مبارزه با گرمای مناطق اعمال خواهد شد. از مهم‌ترین این پروژه‌ها، گسترش پیاده‌راه‌ها و مسیرهای دوچرخه‌سواری خواهد بود که قرار است بودجه‌ای دو میلیون و ۸۵۰ هزار پوندی برای آن در نظر گرفته شود تا فضاهایی به وجود بیاید که هر چه بیشتر ساکنان پایتخت انگلستان را به اتخاذ تردد سبز سوق دهد.

کد خبر 594887

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کلانشهرهای جهان کشورهای جهان انگلستان بریتانیا لندن زیرساخت شهری توسعه زیرساخت ها زیرساخت حمل و نقل دوچرخه سواری مسیر دوچرخه سواری پياده راه سازي پیاده راه تردد سبز تغييرات اقليمي مبارزه با تغییرات اقلیمی آلودگی هوا صادق خان پارک جیبی باغ بارانی کاشت درخت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیاده سازی ۱۹ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

فرزانه کلاهدوزان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت، چراکه شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مشارکت‌کنندگان محصولات با کیفیتی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه اطلاع از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و تبدیل آن‌ها به محصولات دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است، افزود: برخلاف بعضی نمایشگاه‌ها که تمام وسایل آن‌ها وارداتی است، در این نمایشگاه مهندسی معکوس رخ داده است و واردات نیز به محصولات دانش‌بنیان تبدیل می‌شود.

کلاهدوزان تاکید کرد: تولیدات باید در کشور انجام شود تا بتواند مفید باشد، به‌ویژه اینکه تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌، توان و ظرفیت‌هایی که در این نمایشگاه دیده می‌شود، مدیریت شهری نیز می‌تواند به اجرای این طرح‌ها اعتماد کند؛ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل، دانش بنیان‌ها نسبت به سال گذشته پر قدرت‌تر ظاهر شدند، همچنین تجربه‌های آن‌ها در زمینه پروتوتایپ به ساخت انبوه رسیده بود که اگر به قرارداد منتهی شود، نتیجه مطلوبی خواهد داشت‌.

کد خبر 750312

دیگر خبرها

  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود