Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:39:07 GMT

آغاز مسابقات ورزشی دانش‌آموزان از ۲۲ مرداد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۵۱۶۴

آغاز مسابقات ورزشی دانش‌آموزان از ۲۲ مرداد

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: مسابقات ورزشی در سطح استان با حضور ۱۲۰ هزار ورزشکار برگزار شد و اکنون در مرحله کشوری این برنامه هستیم که این بخش از ۲۲ مرداد آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حسین بابویی در شورای عالی جشنواره‌ها و مسابقات ورزش دانش‌آموزی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مدیریت کرونا، از 14 فروردین امسال با دستور و مساعدت وزیر آموزش و پرورش، مدارس به صورت حضوری بازگشایی و سیاست‌ها بر این شد که فعالیت‌های ورزشی با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حمایت وزیر آموزش و پرورش، مسابقات دانش‌آموزی در 10 رشته ورزشی سازماندهی و به استان‌های کشور ابلاغ شد و در سطح شهرستان‌ها بیش از 1.5 میلیون دانش‌آموز درگیر مسابقات شدند.

بابویی ادامه داد: مسابقات ورزشی در سطح استان با حضور 120 هزار ورزشکار برگزار شد و اکنون در مرحله کشوری این برنامه هستیم که این بخش از 22 مرداد آغاز می‌شود. مفتخریم این مسابقات به نام سردار سلیمانی و شهید شمسی‌پور نام‌گذاری شده است.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بیان کرد: مسابقات آموزشگاهی با قدمت‌ترین مسابقات ورزشی در سطح ورزش پایه است و در سطح شهرستان‌ها و مدارس این مسابقات با گستره بیشتری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصفهان در 3 رشته بیش از 2 هزار و 148 شرکت کننده و داور حضور داشتند، گفت: در 3 رشته بیش از 750 نفر در چهارمحال و بختیاری، در رشته‌های دومیدانی و شطرنج بیش از 1700 دانش‌آموز، در خراسان رضوی در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی بیش از 1030 دانش‌آموز حضور داشتند. در تهران میزبان جشنواره فرهنگی ورزش ابتدایی با حضور 1100 دانش‌آموز با حضور پدران و پسران و مادران و دختران بودیم.

بابویی خاطرنشان کرد: مسابقات شطرنج در اصفهان در 27 مرداد برگزار خواهد شد در البرز و اصفهان نیز مسابقات دختران و در تهران نیز جشنواره ابتدایی دختران و پسران برگزار می‌شود.

جزئیات استفاده رایگان دانش‌‌آموزان و خانواده‌ها از سالن‌های ورزشی آموزش و پرورشبی‌توجهی به دانش‌آموزان/ حذف سهم ورزش و سلامت دانش‌آموزی از مالیات بر ارزش افزوده

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان مسابقات ورزشی مسابقات ورزش دانش آموزی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان