Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران به مناسبت فرارسیدن روزخبرنگار و تقارن آن با عاشورای حسینی پیامی صادرکرد.   
به گزارش خبرنگاردفترمازندران درساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، امسال 17 مرداد، روز خبرنگار با ایام شهادت سالار شهیدان و یاران باوفایش همزمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه زیبا و بجاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س)؛ وی مردانه در معرکه نینوا ایستاد و هرچه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده بودند به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابر در برابر نامردمان مردنما، علی‌وار، هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.       
حضرت زینب(س) در عمق تاریخ، بر تارک خیل پیام‌آوران حقیقت و آگاه‌سازان بشر قرار گرفته است و نوای قدسی او هنوز پس از 14قرن عامل روشنگری و بیدارگری مردمان است. حضرت زینب(س) خبرنگار نهضت عاشورای امام حسین (ع) است و اگر این روایت در آن مقطع حساس تاریخی نبود، امروز شرایط دیگری داشتیم. حضرت زینب(س) به درستی "پیام بر" عاشورا است که "کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود..." گزاف نیست اگر او را بهترین الگو برای خبرنگاری معرفی کنیم. همین قیاس کافی است تا یک خبرنگار راستین و آزاد بداند در راه گفتن حقایق و بیدار کردن خلایق چه دشواری‌هایی که نباید تحمل کند و چه محرومیت‌هایی که به سراغش نمی‌آید.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت آقا جانمان حضرت امام حسین و 72 تن از یار باوفایش علیهم السلام ، روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و با سلام و درود بر شهید والامقام، محمود صارمی  رحمه الله و همه خبرنگاران آزاده عالم که اصلی‌ترین سرمایه خویش را برای تحقق هدف بلند خویش به قربانگاه بردند، برای عزیزان خبرنگار استان مازندران آرزوی توفیق فراوان و صبر در برابر سختی‌های این شغل ارزشمند دارم.   
ارادتمند: ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حضرت زینب س الگوی یک خبرنگار عاشورای حسینی حضرت زینب زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.