Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ظهر امروز در نشست خبری با تسلیت عزای حسینی و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: جام پرچم در سراسر کشور با حضور 30 هزار تیم به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی کشور از 27 مرداد کلید می‌خورد و در هرمزگان نیز برگزاری جام پرچم  را در قالب مسابقات مینی فوتبال روستایی کشور با حضور 400 تیم متشکل از 286 تیم آقایان و 114 تیم بانوان در زمین‌های چمن مصنوعی خواهیم داشت که یک رویداد بزرگ ورزشی در گستره استان بشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که علاقمندی روستاییان به ورزش سبب اسقبال گسترده‌ای از این رقابت‌ها شده است، خاطرنشان کرد: ساخت زمین‌های چمن روستایی نیز سبب رونق این جام شده و در تمامی بخش‌های استان با وجود زمین‌های چمن مصنوعی، شاهد زیرساخت مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان زمان آغاز این جام در هرمزگان را 27 مرداد عنوان کرد و بیان داشت: این مسابقات را از روستای کووه‌یی قشم کلید خواهیم زد و در تمامی استان برگزار خواهد شد و تیم‌های برگزیده هر کدام از بخش‌ها به رقابت شهرستانی با یکدیگر و در نهایت رقابت استانی خواهند پرداخت.

خادمی تأکید کرد: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق عدالت اجتماعی، هویت بخشی به جوانان روستایی و پر کردن اوقات فراغت برای آقایان و بانوان روستایی از دستاوردهای این رقابت‌ها است که توزیع خدمات و امکانات ورزشی در دوره جدید وزارت ورزش مورد تأکید قرار دارد.

به گفتهه وی، فدراسیون فوتبال، فدراسیون ورزش‌های همگانی و فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری در انجام این رویداد بسیار بزرگ ورزشی همکاری دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان یکی از دستاوردهای مهم این جام را استعداد یابی در سراسر کشور برشمرد و بیان داشت: برگزاری این جام در هرمزگان با حمایت استاندار و نمایندگان از این رویداد بزرگ ورزشی امکان پذیر شده است.

در جام پرچم لباس رایگان است و هیچ هزینه‌ای نیز بر دوش تیم‌ها نیست

جعفر متقی رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی نیز در این زمینه اظهار کرد: برگزاری این مسابقات بدون هزینه ورودی خواهد بود و 10 دست لباس نیز به هر کدام از تیم‌ها به صورت رایگان داده می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که از درون این مسابقات پرشور در استان بتوان استعدادهای ناب را شناسایی و به دفتر وزارتخانه معرفی کرد.

متقی با معرفی علیرضا کناری به عنوان مسؤول استعدادیابی در این مسابقات، بیان داشت: این مسابقات 4 ماه در استان به طول می انجامد که ابتدا درون بخشی و سپس بصورت رقابت برگزیده هر کدام از بخش‌ها با یکدیگر و سپس برگزیده هر کدام از شهرستان‌ها با یکدیگر برگزار می‌شود و تیم برگزیده به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

متقی همچنین عنوان کرد: در هرمزگان در هر بخش چندین زمین چمن مصنوعی داریم و مشکل زیرساخت نداریم و برگزاری رقابت‌های بانوان نیز قرار شده تا حصارکشی پارچه‌ای در اطراف زمین چمن مصنوعی گرفته شود.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش روستایی هرمزگان بندرعباس علیرضا کناری چمن مصنوعی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت علمی کیدکد شریف با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، دانش آموزان از سن ۷ تا ۱۷ سال از سراسر ایران با حضور در سومین دوره مسابقات کیدکد شریف، به رقابت برای تکنولوژی‌های آینده پرداختند.

این دوره از مسابقات با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO برگزار شد که رقابت‌های جذابی را به نمایش گذاشتند، این رویداد یک پلتفرم برای کشف استعداد‌های جوانان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

این رویداد در محل دانشگاه صنعتی شریف، و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک برگزار شد. دانش آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد.

نتایج نهایی این دوره از مسابقات در ۲۸ اردیبهشت طی مراسم اختتامیه با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان