Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ شاهین فتحی اظهار کرد: در دهه اول محرم، بالغ بر ۲۵۰ نفر از نجاتگران کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران در ۲۴ هیأت عزاداری از جمله حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و امامزاده صالح (ع) تجریش، وظیفه پوشش امدادی مراسم عزاداری را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: در این مدت ۵۲ تیم عملیاتی با بهره گیری از ۱۵ خودرو امدادی از جمله آمبولانس، خدمات خود را به هموطنان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی بیان کرد: به ۱۸۴۶ نفر امداد و خدمات رسانی شد که ۸۸ نفر جهت دریافت خدمات پزشکی به مراکز درمانی انتقال داده شدند و ۵۹ نفر به صورت سرپایی مداوا و نیز ۱۶۹۹ نفر هم از خدمات کنترل فشار و قند خون بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عصر امروز هم با توجه به جنایت رژیم صهیونسیتی، تجمع مردمی در تهران برپا خواهد شد که تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران وظیفه پوشش امدادی مراسم را برعهده دارند.

کد خبر 5559356

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی محرم 1401 شهرداری تهران محرم 1401 شورای شهر تهران ماه محرم تاسوعا و عاشورا پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی عاشورا روز خبرنگار آلودگی هوا آتش نشانی شورای شهر سانحه تصادف وضعیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر