Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

دور جدید مذاکرات مربوط به رفع تحریم های ایران روز گذشته 17 مرداد در وین پایتخت اتریش به پایان رسید.

به گزارش تین نیوز، این مذاکرات از روز پنج شنبه 13 هفته گذشته (13 مرداد) آغاز شده بود، روز دوشنبه پایان یافت.

با پایان این دور از گفت‌ و گوها، هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت.

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران روز گذشته (دوشنبه)، در گفت‌ و گوی تلفنی با «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافق نهایی باید تأمین‌ کننده حقوق و منافع ملت ایران باشد و رفع پایدار و موثر تحریم‌ ها را تضمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با این رویداد، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در توییتی به موضع گیری در مورد برجام پرداخت و نوشت: عاشورا به ما یاد داد؛ هرچند همیشه حق تنهاست اما اگر با ولایت باشی جاودان خواهی شد، حتی اگر  یزدیدان زمان به اندازه کل جهان باشند.

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشوراست و شیعهٔ حسینی نه دل به امان‌ نامه یزید خوش می کند و نه با برجام یزیدیان زمان تکلیفش را از یاد می‌ برد.

 یک فعال رسانه ای در پاسخ به این توییت نوشت: یکی از مشکلات آقای رئیسی در دولت این است که تعدادی از اعضای دولت نامزد ریاست جمهوری بودند و هنوز در همان فضا هستند و خود را در سطح رئیس جمهور می دانند برای همین در موضوعات غیر مرتبط حرف می زنند و چند حرفی را در دولت نشان می دهند.

 

متن توییت وزیر راه و شهرسازی 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتریش تین وزیر امور خارجه ایران مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حقوق ملت ایران وزیر راه و شهرسازی جهان رسانه ریاست جمهوری رئیس جمهور مذاکرات هسته ای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا وزیر امور خارجه تحریم ایران مذاکرات وین حسین امیر عبداللهیان جوزپ بورل رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!