Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@10:29:48 GMT

جزئیات سفر ارزان قیمت به کربلا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۰۵۱

جزئیات سفر ارزان قیمت به کربلا اعلام شد

سازمان حج و زیارت به تازگی طرح «سفر ارزان‌قیمت عراق» را به اجرا گذاشته که قیمت آن به کمتر از سه میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا محمدی، مدیرکل دفتر پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات درباره جزئیات سفر ارزان به عراق گفت: با توجه به تاکیدهای رییس‌جمهور درباره ارزان‌سازی و آسان‌سازی سفرهای عتبات عالیات برای همه اقشار جامعه، از طریق دفاتر خدمات زیارتی برنامه‌ریزی شد تا سفرهای ارزان‌قیمت زمینی با ارائه خدماتی آبرومندانه اجرا شود، قیمت این سفرها به کمتر از ۳ میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به قیمت‌های غیرقابل کنترل و در حال افزایش بلیت هواپیما در مسیر عراق، اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد هزینه سفرهای هوایی به بلیت هواپیما اختصاص دارد و متاسفانه قیمت آن هر روز در حال افزایش است، برای همین طرح سفرهای ارزان به صورت زمینی و با اتوبوس اجرا می‌شود. اگر تدبیری از سوی شرکت‌های هواپیمایی صورت گیرد می‌توان در سفرهای هوایی عتبات عراق نیز کاهش قیمت را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت بلیت تهران ـ نجف ۶ میلیون تومان است.

محمدی درباره سطح کیفیت خدمات طرح سفر ارزان‌قیمت عتبات توضیح داد: در این سفرها از هتل‌های درجه «ج» [مشابه درجه سه] استفاده شده است که به مراتب در فاصله دورتری از حرم‌ها قرار دارند. همچنین برنامه غذایی در این مدل از کاروان‌ها متفاوت است، مثلا اگر در کاروان‌های دیگر دو وعده غذایی کباب در نظر گرفته شود، در سفرهای ارزان، وعده‌های غذاها بیشتر خورشتی خواهد بود.

او اضافه کرد: تلاش شده است خدمات به گونه‌ای باشد که هزینه سفر در این طرح کاهش پیدا کند، با این حال تاکنون سفرهایی که با این قیمت اجرا شده بازخورد خوبی داشته و مسافران و زائران راضی بوده‌اند.

مدیرکل دفتر پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات افزود: در این طرح از هتل‌هایی استفاده شده که به نسبت قیمت پایین‌تری، در حدود چهار پنج دلار برای هر شب، دارند.

محمدی گفت: سازمان حج و زیارت درصدد است نرخ این سفرها را با استفاده از خدمات حسینیه‌ها برای افرادی که این شکل از سفرها در سلیقه‌شان است و شاید به صورت هیأتی سفر کنند، بیشتر کاهش دهد. تمام تلاش سازمان حج و زیارت بر این است که سفرهای عتبات عالیات و قیمت آن برای هر نوع قشر، سلیقه و درخواستی متناسب باشد.

طرح سفر ارزان عتبات عراق در مرحله نخست، از تهران آغاز شده و به گفته کارگزاران زیارتی که درحال اجرای این طرح هستند، ظرفیت کاروان‌های آن معمولاً به سرعت تکمیل می‌شود و جای خالی به ندرت پیدا می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت عتبات عالیات هزینه عتبات عراق سازمان حج و زیارت کربلا سفر ارزان عتبات عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت عتبات عالیات ارزان قیمت سفر ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار