Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلمان می خواهد از بهترین وسایل و تجهیزات برای تزئین خانه هایمان استفاده کنیم. این مسئله وقتی که به آشپزخانه می رسد، اهمیتی دو چندان پیدا می کند.

حال سوال اصلی این جاست که برای تزئین هر چه بیشتر آشپزخانه هایمان چه چیزهایی می توانیم خریداری کنیم؟

مهم ترین عنصر هر آشپزخانه ای، کابینت های آن است. البته اصلا نباید از موضوع نظم و ترتیب نیز غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشپزخانه ای که شلوغ و درهم است، به چشم هیچکس زیبا نمی رسد.

به همین دلیل است که خرید تجهیزات و اکسسوری کابینت اهمیت زیادی پیدا می کند.

اما :

چه چیزهایی می توانیم برای کابینت هایمان خریداری کنیم؟ در واقع چه چیزهایی لازم است تا از شلوغی بیش از حد آشپزخانه جلوگیری کنیم؟

در این مطلب می خواهیم انواع تجهیزات و اکسسوری کابینت و کمد دیواری را معرفی کنیم و به شما بگوییم که از کجا می توانید آن ها را تهیه کنید. اگر این مطلب برایتان جالب است یا تصمیم به خرید هر یک از این تجهیزات و اکسسوری ها را دارید، تا انتها ما را دنبال کنید.

معرفی انواع تجهیزات و اکسسوری کابینت

کافیست درب کابینت ها را باز کنیم تا اوضاع داخلشان به ما بگوید که به چه چیزهایی نیاز داریم. در ادامه به چند تا از مهم ترین تجهیزات کابینتی اشاره کرده ایم

نظم دهنده های داخل کابینت

یک بخش بسیار مهمی از تجهیزات و اکسسوری های کابینت را این نظم دهنده ها تشکیل می دهند. همان طور که گفتیم، نظم دهنده ها برای هر آشپزخانه ای ضروری هستند چرا که ترتیب قرار گیری هر چیزی را مشخص می کنند و نظم خاصی به محیط می دهد.

کافیست یکی از وسایل آشپزخانه سر جای خود نباشید. آن وقت است که کنترل اوضاع از دستمان خارج می شود و دیگر به سختی می توان نظم را برقرار کرد.

اما چند تا از مهم ترین نظم دهنده های داخل کابینت:

جای قاشق و چنگال

همان طور که از نامش پیداست، این نظم دهنده برای قرار گیری قاشق و چنگال ها داخل کشو یا کابینت استفاده می شود. مزیت بزرگ این نظم دهنده ها این جاست که برای هر یک از قاشق ها و چنگال، کفگیرها و ملاقه ها جای به خصوصی دارد.

سطل زباله کابینتی

تصویر سطل زباله هایی که گوشه آشپزخانه است یا داخل کابینت زیر سینک قرار گرفته، اصلا تصویر خوشایندی نیست. اما سطل زباله کابینتی ، با نظم و ترتیب داخل کابینت قرار گرفته اند و حتی امکان تفکیک زباله ها را نیز فراهم می آورند.

جای سیب زمینی و پیاز

بیشتر ما این دو ماده ی خوراکی را داخل یخچال نمی گذاریم. اما قرار دادن آن ها در سبدهای گوشه ی آشپزخانه، فقط فضا را شلوغ تر نشان می دهد. به همین دلیل است که جای سیب زمینی و پیاز داخل کابینتی گزینه ی ایده آل تری است.

سبد رخت های چرک

بیشتر ما، لباس شویی هایمان را داخل آشپزخانه قرار داده ایم. اما منظره ی سبدهای لباس چرک کنار لباس شویی، می تواند نظم و زیبایی آشپزخانه مان را حسابی به هم بزند. به همین دلیل بیشتر ما آن ها را تحمل نمی کنیم. بنابراین بهترین گزینه، استفاده از سبد رخت های چرک داخل کابینتی است. این سبدها می توانند رخت های کثیف و چرک را از جلوی چشم برداشته و در جای درستی قرار بدهند.

سبد شوینده های داخل کابینتی

یکی دیگر از نظم دهنده هایی که در میان اکسسوری کابینت ها وجود دارد، سبدهای شوینده است. همان طور که از نامشان نیز پیداست، این سبدها محل قرار گیری شوینده های مختلف است.

قفسه های کابینتی

علاوه بر نظم دهنده ها، دسته ای دیگر از وسایل و اکسسوری کابینتی وجود دارد که برای چیدن وسایل استفاده می شوند:

سبد سوپرمارکت

این دسته از اکسسوری های کابینتی، برای چیدن خریدهای سوپرمارکتی استفاده می شوند و معمولا به شکل سبدی یا یخچالی هستند. نوع یخچالی آن ها رایج تر است و معمولا روی درب کابینت ها نصب می شوند. شما می توانید تمام خریدهای سوپرمارکتی خود را درون این سبدهای سوپرمارکتی قرار بدهید.

جای بطری

نوشیدنی های مختلف، نیازمند جایی در آشپزخانه هستند و هیچ چیز بهتر از یک جا بطری کابینتی نیست. این جا بطری ها نیز روی درب کابینت نصب می شوند و شبیه به درب یخچال می باشند. شما می توانید بطری های مختلف نوشابه، سس و ...را درون این قفسه ها قرار بدهید.

آبچکانها

یکی دیگر از ضروری ترین اکسسوری های داخل آشپزخانه، آبچکان ها هستند. این وسایل ضروری جزو لاینفک هر آشپزخانه ای به حساب می آیند. نوع خاصی از آن ها وجود دارد که معمولا داخل کابینت بالای سینک نصب می شوند و برای خشک کردن ظروف مختلف به کار می آیند. البته آبچکان های دیگری نیز در بازار موجود است که روی سینک قرار می گیرند و برای خشک کردن ظروف کوچکتر استفاده می شود.

اکسسوری های تزئینی

صرف نظر از تجهیزات کاربردی کابینت ها، نوع دیگری از اکسسوری نیز وجود دارد که بیشتر برای تزئین و زیبایی کابینت استفاده می شوند:

دستگیره کابینت

یکی از مهم ترین المان های کاربردی تزئینی کابینت ها، همین دستگیره کابینت ها هستند که در شکل ها و انواع مختلفی طراحی می شوند. این دستگیره ها شکل های کلاسیک؛ مدرن و مخفی دارند. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی، طراحی داخلی آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید.

یراق آلات کابینتی

یکی دیگر از وسایلی که برای کابینت های آشپزخانه تان خریداری کنید، یراق آلات مختلف است. اگر با دقت به ساختار کابینت ها نگاه کنید متوجه می شوید که از ابزار و وسایل مختلفی استفاده کرده اند تا نصب شوند.

لولاهای مختلف، اهرم، جک و ریل ها بخشی از یراق آلات کابینتی به حساب می آیند.

البته این یراق آلات را می توان برای کمدهای دیواری نیز به کار برد. مثلا ریل کمد دیواری، یکی از رایج ترین یراق آلاتی است که به آن نیاز پیدا خواهید کرد( اگر کمد دیواری شما ریلی باشد)

نکته ی مهم این جاست که خیلی از این یراق آلات، با گذشت زمان دچار آسیب می شوند و نیاز است که تعویض شوند. مثلا اگر درب کابینت شما به درستی باز و بسته نمی شود، لازم است به فکر تعمیر یا تعویض لولا یا جک آن باشید.

توصیه ی مهم: حتما از یراق آلات با کیفیت و مرغوب استفاده کنید که طول عمر بیشتری دارند و تا سال ها، دچار آسیب نمی شوند. در غیر این صورت، مدام ناچارید هزینه کنید.

معرفی کابینت شاپ

اما حالا که به انواع تجهیزات و اکسسوری های آشپزخانه آشنا شدید، می خواهیم شما را با یکی از بهترین مراجع خرید انواع اکسسوری های کابینت و کمد دیواری آشنا کنیم.

کابینت شاپ سال هاست که در حوزه فروش انواع اکسسوری و تجهیزات کابینت و کمد دیواری فعالیت می کند. دنیایی از تنوع و محصولات مختلف، گوشه ای از خدمات این فروشگاه بزرگ است.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه( https://cabinnetshop.com )، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سادگی سفارش بدهید. پس از نهایی کردن سفارش، کالای مربوطه در اسرع وقت به دست شما می رسد.

تمامی کالاهای عرضه شده در این فروشگاه آنلاین، کیفیت و اصالت دارند و می توانید با خیالی آسوده تا سال ها از آن استفاده کنید.

کد خبر 1660183

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کابینت و کمد دیواری نظم دهنده ها داخل کابینت آشپزخانه ای ی آشپزخانه چه چیزهایی درب کابینت اکسسوری ها یراق آلات کابینت ها مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور نوشت:

«هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتور‌ها قرار شد ۴۰ درصد نیاز اپراتور، در تأمین مودم پروژه فیبر نوری، از داخل تأمین شود البته به شرطی که تا ۶ ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!