Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:32:11 GMT

خبرنگاران با جهاد تبیین مطالبه‌گر امیدآفرین باشند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۱۹۴

خبرنگاران با جهاد تبیین مطالبه‌گر امیدآفرین باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمانی «روز خبرنگار» امسال با عاشورای حسینی رسالت خبرنگاران در تبیین فرهنگ عاشورا و فلسفه امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌تر و سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: البته  باید توجه داشت که در مقابل جهاد تبیین، حرکت تحریف کننده دشمن وجود دارد که سعی دارد بر افکار مردم جامعه تاثیر مخرب بگذارد و دستاوردهای نظام اسلامی را ناچیز جلوه دهد که جهاد تبیین و بیان دستاوردها می‌تواند خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نهاوند مطالبه‌گری از مسئولان را از دیگر رسالت‌های مهم خبرنگاران عنوان کرد و گفت: رسانه ها ظرفیت های زیادی دارند که در حوزه مطالبه‌گری باید از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم و انعکاس خواسته‌های آنان استفاده کنند.

وی با انتقاد از پاسخگو نبودن برخی از مدیران نسبت به خبرنگاران تاکید کرد: بی‌توجهی و کم‌لطفی برخی از مدیران نسبت به مطالبه‌گری خبرنگاران قابل قبول نیست و همه مدیران باید در قبال سؤالات اصحاب رسانه پاسخگو باشند.

مختاری یادآور شد: انعکاس اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها در جهت رفع کمبودها از اهمیت زیادی برخوردار است و اطلاع رسانی کارهای انجام شده هم باعث امیدآفرینی در سطح جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در موضوعات مختلف می‌توانند در قالب هیئت اندیشه‌ورز مشکلات مردم را بررسی و پیگیری‌های لازم را از مسئولان‌ داشته باشند، اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع را ناکام‌کننده تحلیل‌های مغرضانه دشمنان عنوان کرد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: خبررسانی صحیح، به موقع و روایت اول بسیار مهم است و اجازه شبهه‌افکنی را از رسانه‌های معاند می‌گیرد لذا  توجه داشتن  به این موضوع از سوی رسانه‌ها خیلی مهم است.

وی در پایان امیدآفرینی در جامعه را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان کرد و افزود: امروز دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه تلاش می‌کند که در مقابل، اصحاب رسانه با ایجاد اعتماد این تلاش را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: امیدآفرینی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند