Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید نقاشیان به جماران گفت: با توجه به خبری که جناب دکتر عارفی اخیرا اعلام فرموده و حقیر از متولیان اداره بیت شنیدم، هیچ جای سئوال باقی نمی ماند که بنده بخواهم کشف آن را به پرونده نسبت بدهم.در ادامه نیز وزارت اطلاعات وجود هرگونه سندی در این راستا را «قاطعانه» تکذیب کرد.

به عنوان اولین سئوال بفرمایید نظرتان در خصوص ورود رسانه های معاند به ماجرای منبعث از مصاحبه شما چیست؟

سلام علیکم و بما صبرتم و نعم عقبی الدار

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین و انه خیر ناصر و معین

الحمد لله الذی هدی نا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدینا الله

بعد از عروج ملکوتی امام رحمت الله علیه شبهه ای در خرید دارو برای مداوای قلب حضرت امام رحمت الله علیه موجب تشکیل پرونده ای اطلاعاتی و ضد جاسوسی شد و حقیر همراه تیم مبرزی مسئولیت اداره آن را به عهده داشتم و از همه ابعاد به ماجرای بیماری حضرتشان نگاه کردیم که توضیح می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره یک روزی موضوع رسانه ای میشد که چند باری رسانه ای هم شد، اما وسعت پرداخت به موضوع در دشمنی رسانه بیگانه شکل گرفت که دلیل آن را می توان ایجاد توهم و انشقاق و به وضوح، دو به هم زنی در کشور میان احزاب و گروه ها و احیانا مسئولین قلمداد کرد. این رسانه ها با مزدوری به دنبال خبر هایی هستند که قابلیت جذب مخاطب بیشتر و ایجاد شبهه در تاریخ انقلاب شکوهمند و پر افتخار ما را داشته باشد. کار ضد انقلاب مگر در طول نزدیک به ۴۴ سالی که از انقلاب گذشته جز این بوده که با ایجاد شبهه بدنبال وحدت شکنی بوده اند؟

اما درباره اصل مطلب لازم است اشاره کنم. اولا، لقب «امام الشهداء» که ملت ایران به حضرتشان داده اند بر جای خود محفوظ است و ثانیا، روایت بسیار مهم «مداد العلما افضل من دماء الشهداء» پیش روی ماست و اما درباره آن پرونده باید اشاره کنم که ما مسیر خرید دارو را دنبال نموده و این مسیر را آلوده قلمداد نموده بودیم. این پرونده بعد از عروج ملکوتی امام (ره) شکل گرفته و طبعا ما دسترسی به دارو ها نداشته ایم که آنها را مورد آزمایش قرار داده و آلوده بودنشان را اثبات یا اعلام کنیم. فرض ما هم این بوده داروهای تهیه شده مربوط به قلب است و حضرتشان در طول دوران مصرف به بیماری معده مبتلا شده اند، اما الان با مراجعه به سخنان پزشکان معلوم شد که اطبای حضرتشان این که دارو علت خون ریزی معده شده باشد را رد می کنند.

من بعد از انتشار جنجالی خبر و تکذیب آن، دو مرحله دیدار با مسئولین محترم بیت امام رحمت الله علیه داشته ام و اسناد و سخنان و گفته های قبلی پزشکان را بررسی کردم.

سیر بیماری حضرتشان را به طور دقیق از سال ۶۵ که حمله قلبی داشته اند و نوع توجهات پزشکی که معظم له را تحت درمان داشته و دقت هایی که تیم پزشکی بدانها توجه میکرده را به صورت کامل و جامع بازنگری کردم.

همه و همه حکایت از این داشته که حتی نانی که برای منزل حضرتشان تهیه می شده از یک محل نبوده تا خدای نکرده زمینه مسموم کردن را فراهم بیاورد. همچنین جناب مستطاب دکتر عارفی اعلام کردند که حتی اگر در آن زمان با نسخه تیم پزشکی دارو هایی از خارج تهیه شده باشد اما با نظارت ایشان و تیم پزشکی این دارو ها کنارگذاشته شده و برای حضرت امام رحمت الله علیه داروهایی که طبق روال از منابع کاملاً مطمئن تأمین می شد تجویز گردیده است و در مسیر درمان ایشان هیچ تغییری در نظم دارویی ایجاد نشده است. لذا تکذیب شهادت حضرتشان با این تمهیدات و دقت تیم پزشکی قابل فهم است.

پس شما قبول دارید که ولو پرونده مسیر تهیه دارو را شبهه ناک میداند اما احتمال بسیار دارد که اساسا حضرتشان از این دارو ها استفاده نکرده باشند؟

با توجه به خبری که جناب دکتر عارفی اخیرا اعلام فرموده و حقیر از متولیان اداره بیت شنیدم، هیچ جای سئوال باقی نمی ماند که بنده بخواهم کشف آن را به پرونده نسبت بدهم.

حضرت امام از سال ۱۳۶۵ دچار حمله قلبی شده اند و تیم صد درصد مطمئنی با مسئولیت جناب دکتر عارفی از سال ۶۵ همه تغییرات در امر سلامت قلب امام(س) را زیر نظر داشته اند.

ایشان در اردیبهشت سال ۶۸ متوجه خون ریزی در معده حضرتشان شده اند و آزمایشات متعددی صورت می پذیرد و این بار حضرتشان نه بخاطر موضوع بیماری قلب، بلکه برای موضوع معده بستری می شوند و نهایتا با مشورت های متعدد و نظرات تخصصی پزشکی با دست با کفایت دکتر فاضل عمل جراحی معده انجام می شود و به اعتبار اینکه همه ابعاد سرطان را خارج کرده اند، عمل را موفق ارزیابی کرده و حتی دکتر فاضل توسط مقام معظم رهبری مورد تفقد واقع می شوند. اما گویا سرطان روی سلسله لنف امام(س) تأثیر خود را گذاشته بوده و کار دیگر نمی توانستند انجام دهند.

از اینکه در مصاحبه با پایگاه خبری جماران شرکت کردید سپاسگزارم و اگر توضیح بیشتری دارید بفرمایید.

من هم از شما متشکرم و معتقدم کار رسانه ای بسیار سخت و دشوار است. یک جمله را مخاطب شما چند جور تفسیر میکند.

اگر چیزی مطرح نشود طبعا سئوال پدید نمی آورد، اما وقتی مطرح شد چاره ای نیست؛ الّا اینکه به سئوالاتی که ایجاد می کند پاسخ بدهیم.

این حق مسلم مخاطب است که پاسخ بخواهد و این وظیفه ماست که پاسخ مخاطب را تا مرز قانع شدن بدهیم

من هم از شما که برای روشن شدن افکار عمومی تلاش می کنید سپاسگزارم و برای شما سلامتی و موفقیت آرزو می کنم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام حمید نقاشیان امام خمینی ترور محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام امام رحمت الله علیه دکتر عارفی تیم پزشکی دارو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

به گزارش خبرگزاری مهر، راضیه کشاورز، در تشریح خطرات و تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه، گفت: هزینه بالای ویزیت پزشکان، اطلاعات اشتباه در فضای مجازی، عدم اعتماد به پزشک، ترجیح نظرات و سلایق بیمار بر پزشک معالج، ترجیح توصیه‌های غیراصولی افراد به یکدیگر به جای مسائل تجربی آنها، از دلایل مؤثر در مصرف بالای داروهایی است که بدون نسخه هم بفروش می‌رسد.

وی افزود: این تصور که مصرف داروی بیشتر تضمین کننده تأثیر بیشتر و بهبودی سریع‌تر است، یک باور غلط است و هیچوقت نباید داروهای OTC را با مصرف طولانی‌تر یا با دوزهای بالاتر از چیزی که در بروشور آن قید شده استفاده کرد.

کشاورز ادامه داد: اگر پس از مصرف دارو طبق نظر پزشک بهبودی حاصل نشود باید دوباره به پزشک مراجعه کرد اگر به این علائم توجه نشود و مصرف خودسرانه، داروهای OTC ادامه پیدا کند حتماً عوارض دارویی اتفاق می‌افتد.

کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت، همچنین توجه به فرهنگ سازی را در جلوگیری از مصرف خودسرانه دارو بسیار مهم دانست و گفت: عواملی از جمله مصرف بیش از مقدار توصیه شده، طولانی‌تر از زمان توصیه شده و بدون توجه به هشدارها و موارد درج شده روی برچسب دارو، همچنین مصرف این داروها بدون تجویز پزشک و داروساز، مصرف خود سرانه است و باید در این باره آموزش‌های دقیق و فرهنگ‌سازی داشته باشیم. مردم نباید تصور کنند که این داروها خطرات و عوارض کمی دارند و مهم نحوه مصرف آنها است که بتواند نتیجه درست را برایشان به همراه داشته باشد.

کشاورز خاطر نشان کرد: مهم‌ترین توصیه، مصرف دارو بر اساس دستورالعمل‌های روی برچسب است که طبق دستور پزشک یا مشاوره با داروساز که در داروخانه حضور دارند.

کد خبر 6088899 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • نشانه‌های کمبود ویتامین K
  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود