Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش بود که دادگاه عالی ورزش فدراسیون فوتبال ایران را محکوم به پرداخت ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار یورو به مارک ویلموتس مربی بلژیکی و سابق تیم ملی کشورمان کرد.

مهدی تاج رئیس سابق و دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که این پرونده در زمان مدیریت آنها بر فوتبال ایران تحمیل شده بود، اعلام کردند به دلیل تحریم تشدیدها در دولت دونالد ترامپ در آمریکا، امکان پرداخت قرارداد ویلموتس را از «محل مطالبات ایران» در فیفا نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این ادعا که ابهاماتی هم در آن وجود دارد، ایران به خاطر تعویق در پرداخت قرارداد ویلموتس باعث شکایت این مربی به فیفا و در نهایت محکوم کردن فدراسیون شد.

بعد از اعلام رای ویلموتس، هرچند تاج دوباره توضیحاتی در خصوص این پرونده ارائه کرد، اما به دلیل افزایش فشارهای همه جانبه روی فدراسیون سابق، اعضای هیات رئیسه اقدام عجیبی را انجام دادند و از دونالد ترامپ و دولت آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

عبدالکاظم طالقانی یکی از اعضای سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با تایید شکایت از ترامپ در دادگستری تهران به مهر گفت: دقیقاً همین کار را کرده‌ایم و تا انتها هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: دادگاه عالی ورزش صراحتاً در جزئیات رأی خود اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال ایران هیچ تقصیری در این پرونده و پرداخت دیرهنگام پول ویلموتس ندارد. ما برای خسارات مادی و معنوی که به جمهوری اسلامی وارد شده است از ترامپ شکایت کرده‌ایم.

طالقانی افزود: بابت تصمیمات غیر خردمندانه دولت آمریکا از آنها شکایت کرده‌ایم تا چندین برابر پول مربوط به قرارداد مارک ویلموتس را به عنوان خسارت از آنها دریافت کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام مهدی تاج قرارداد ویلموتس عبدالکاظم طالقانی دونالد ترامپ محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا