Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:45:44 GMT

همراهان بیمار بینی نیروی اورژانس را شکستند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۴۳۵

همراهان بیمار بینی نیروی اورژانس را شکستند +عکس

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه همراهان مصدوم یک حادثه تصادف با نیروی اورژانس درگیر شدند، گفت: این درگیری باعث شکسته شدن بینی و پارگی ابرو و لب همکار فوریت‌های پزشکی ما شد.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد روز گذشته گزارشی مبنی بر تصادف در محور سرپل ذهاب به کرند غرب به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد؛ اظهار کرد: ‌همکاران پایگاه فوریت های پزشکی کرند غرب و سرپل ذهاب به محل اعزام و مصدومین حادثه ترافیکی را به بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب منتقل کردند اما یکی از مصدومین نیاز به خدمات تخصصی‌تر و اعزام به شهرستان کرمانشاه را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حین اعزام بیمار به بیمارستان، همراهان بیمار اصرار می‌کنند که حتماً بایستی سه نفر از همراهان با بیمار به کرمانشاه اعزام شوند که توسط تکنسین فوریت‌های پزشکی با توجه به قوانین اورژانس از ورود همراهان اضافی به آمبولانس خودداری می‌شود، نهایتاً مصدوم با یک همراه به بیمارستان تخصصی در شهرستان کرمانشاه اعزام می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در میانه مسیر با سد کردن جلوی آمبولانس همراهان بیمار از ماشین پیاده شده و با همکاران اورژانس درگیر شدند و کتک کاری کردند که این درگیری باعث شکسته شدن بینی و پارگی ابرو و لب همکار فوریت‌های پزشکی شده است.

میعادفر تصریح کرد: این موضوع از طریق مراجع قضایی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب تحت پیگیری است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت بهداشت و درمان اورژانس درگیری بیمار همراه بیمار اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فوریت های پزشکی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب