Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@11:37:31 GMT

نصب 40 بنر با مضمون واقعه کربلا در منطقه 17

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۴۶۶

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 17 گفت: با توجه به عزاداری در دهه اول محرم به ویژه در روز و شب تاسوعا و شام غریبان حسینی، عوامل خدمات شهری منطقه تمام مدت در حال آماده باش کامل و نظافت و پاکسازی سطح محلات بودند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح محلات منطقه دارالشهدا، گفت: ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به عزاداری در ایام دهه اول محرم به ویژه در روز و شب تاسوعا و شام غریبان حسینی، عوامل خدمات شهری منطقه تمام مدت در حال آماده باش کامل و نظافت و پاکسازی سطح محلات بودند.
وی با اشاره به اینکه در این ایام نگهداشت شهر به صورت ویژه انجام شد، تصریح کرد: با توجه به ضرورت توجه دقیق تر به پاکسازی جداره ها و معابر شهری،مسیرهای منتهی به مساجد، هیئات مذهبی، تکایا، حسینیه ها و موکب های پخش نذورات در طول مسیر حرکت دسته جات عزاداری، در اولویت ویژه نظافت قرار گرفتند. در این مدت علاوه بر سایر معابر،  نظافت معابر و باغچه ها و مخازن مکانیزه پیرامون اماکن ذکر شده در اولویت بودند و در روز تاسوعا و عاشورا به صورت ویژه پاکسازی و نظافت انجام شد.
شهردار منطقه اظهار کرد: نظافت و پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته با تاکید ویژه بر محیط های اطراف اماکن مذهبی، تکایا و حسینیه ها و طول مسیر حرکت دسته جات عزاداری از دیگر خدماتی بود که در این مدت به شهروندان عزیز ارائه شد.
گفتنی است؛ عوامل اجرایی اداره زیباسازی شهرداری منطقه با نصب ریسه های پارچه مشکی، کتیبه، پرچم های منقش به نام " یا حسین" و " یا ابوالفضل" معابر اصلی، میادین و ساختمان های اصلی منطقه و وابسته به شهرداری را سیاه پوش کرد.
در همین راستا ابرپرچم های طرح دار به ابعاد16×9 متر افقی بر روی نمای ساختمان های شهرداری منطقه، شهرداری نواحی 2 و 3 و ساختمان جنب آتش نشانی واقع در خیابان شهید برادران حسنی برپا شد.
از دیگر اقدامات این اداره برای سیاه پوشی عزای سید و سالار شهیدان، نصب پرچم های پایه کوتاه و پایه بلند مشکی بر روی میدان نهم دی، پل سواره رو هلال احمر، شهید برادران حسنی، مقابل ساختمان های وابسته به شهرداری و بزرگراه آیت الله سعیدی تقاطع خیابان زمزم و منصوری بوده است. همچنین بنر طرح های محرم به تعداد 40 عدد بر روی سازه های پرتابل سطح منطقه اکران شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد