Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:20:17 GMT

متعهد به صدور روادید برای هیئت روسی هستیم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۵۷۲

متعهد به صدور روادید برای هیئت روسی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نمایندگی آمریکا در سازمان ملل مدعی شد دولت متبوع وی در مسیر اعطای روادید به هیئت روسی مانع تراشی نخواهد کرد.

در حالیکه با نزدیک شدن به زمان برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، نگرانی از بابت کارشکنی‌های همیشگی آمریکا برای صدور روادید از سوی روسیه بالا گرفته، نمایندگی آمریکا در این نهاد بین المللی از پایبندی کشورش در زمینه صدور روادید برای اتباع روسیه در نشست پیش روی مجمع عمومی سازمان ملل گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل روز دوشنبه در پاسخ به سوال خبرگزاری تاس در خصوص اینکه آیا «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه و سایر اعضا هیئت روسی برای شرکت درنشست مجمع عمومی سازمان ملل روادید دریافت خواهند کرد، گفت: ایالات متحده در مورد تعهدات خود در زمینه صدور روادید در چارچوب توافق خود با سازمان ملل جدی است.

برغم کارشکنی‌های همیشگی آمریکا در این خصوص، این مقام آمریکایی مدعی شد که ایالات متحده به عنوان کشور میزبان و در چارچوب توافق با سازمان ملل متحد در جهت تسهیل سفر کشورهای عضو سازمان ملل متحد تعهداتی دارد. بنا به تاکید نمایندگی آمریکا در سازمان ملل به همین دلیل واشنگتن تعهدات خود را در این زمینه جدی می‌گیرد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، لاوروف را به عنوان رئیس هیئت این کشور در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر اعلام کرد.

کد خبر 5559427

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه ایالات متحده امریکا صدور روادید فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا روسیه عراق جنگ اوکراین اوکراین نوار غزه تایوان جنبش جهاد اسلامی تنش آمریکا و چین مقاومت فلسطین ایران مجمع عمومی سازمان ملل نمایندگی آمریکا صدور روادید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی رئیس هیأت اسکی استان اصفهان ظهر دوشنبه با حضور عباس نظریان رئیس فدراسیون، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد که در نهایت محمود یسلیانی ریاست هیئت را به دست گرفت.

در این مجمع وجیهه مطهری و محمود یسلیانی ثبت‌نام کرده بودند که وجیهه مطهری انصراف خود را اعلام کرد.

محمود یسلیانی پس از رأی گیری از ۱۵ رأی مأخوذه ۱۳ رأی کسب و برای چهارسال آینده به عنوان رئیس هیئت اسکی انتخاب شد.

همچنین وجیهه مطهری به عنوان نایب رئیس هیأت، عبدالرضا اسفنانی به عنوان خزانه دار و فرشته جلالی، عبدالرضا سپیانی و علیرضا بهزادیان فر به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع، اظهار کرد: در چند سال اخیر رشته اسکی در سطح کشور و استان شاهد اتفاقات خوبی بود. با همکاری فدراسیون و هیئت استان اصفهان، با دریافت گواهی بین‌المللی، پیست اسکی فریدون‌شهر بین‌المللی شد. شرایط خدماتی و امکانات پیست فریدون‌شهر، بهبود چشم‌گیری داشته و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه دار باشد.

وی افزود: روند توسعه و رشد اسکی استان با همدلی و هم‌افزایی ادامه خواهد داشت. باید در کنار توسعه اسکی روی برف، توسعه همه رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به ویژه اسکی روی چمن را هم در دستور کار قرار دهیم. امسال اسکی روی یخ در بخش دختران اولین مقام بین‌المللی ورزش کشور را به دست آوردند. روزهای درخشانی در انتظار این رشته است.

کد خبر 6098221

دیگر خبرها

  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها