Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:33:27 GMT

واژگونی ۲ خودرو در سبزوار یک کشته و هفت مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۵۸۲

واژگونی ۲ خودرو در سبزوار یک کشته و هفت مصدوم داشت

مسلم فائق نیا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در ۷۵ کیلومتری سبزوار- شاهرود رخ داد که در این حادثه یک نفر در دم فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند که توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار انتقال یافتند.
وی تصریح کرد: در حادثه ای دیگر نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که در محور مشکان - سلطان آباد در شهرستان خوشاب روی داد، چهار نفر مصدوم شدند که توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اورژانس سبزوار با ۲۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک مرکز ارتباطات و دو مرکز پیام، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک اتوبوس آمبولانس ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی غرب خراسان رضوی را برعهده دارد.

روز یکشنبه نیز حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده داورزن - سبزوار منجر به مرگ ۲ سرنشین و مصدوم شدن ۳ تن دیگر شده بود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حوادث رانندگی سبزوار خوشاب آمبولانس داورزن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حوادث رانندگی سبزوار دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حوادث رانندگی سبزوار خوشاب آمبولانس داورزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم

واژگونی نیسان در شهرستان قلعه گنج استان کرمان منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۱۲ و هشت دقیقه امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در کیلومتر پنج محور قلعه گنج - چاه دادخدا منجر به فوت و مصدومیت دو نفر شد.

بنا به این گزارش، در پی این حادثه بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل اعزام شدند و فرد فوت شده نیز پس از اقدامات رهاسازی تحویل عوامل مربوطه شد.

کد خبر 749748

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین