Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب استان کرمان، محمد شریفی افزود: طی سال جاری تاکنون علی‌رغم چالش‌های بین‌المللی در حوزه تامین نهاده‌های کشاورزی، بیش از ۱۲ هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه تدارک دیده شده که در چهار ماهه ابتدای امسال حدود ۶ هزار و ۲۳۰ تن آن بین کشاورزان جنوب استان کرمان توزیع شد که از این مقدار بیش از یکهزار تن کودهای فسفاته و پتاسه بوده که افزایش قابل ملاحظه ای نسبت به توزیع این کودها در سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : برنامه ابلاغی سال جاری تامین، تدارک و توزیع ۷۳ هزار و ۲۰۰ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه است که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم صددرصد برنامه ابلاغی را اجرایی خواهیم کرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تاکنون بیش از ۱۶ درصد برنامه ابلاغی در این شرکت به انجام رسیده که بدین ترتیب، علاوه بر توزیع کود مورد نیاز کشاورزان، مقدار بیش از پنج هزار و ۷۷۰ تن ذخیره استراتژیک انواع کودهای کشاورزی است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.

شریفی اظهار داشت: هیچ مشکلی در تامین کود مورد نیاز کشاورزان وجود ندارد و به هر میزان که حواله دریافت کود توسط کشاورز به ۴۳ کارگزار تامین نهاده های کشاورزی این شرکت در جنوب استان کرمان واصل شود، کود کشاورزی تحویل خواهد شد.

وی گفت: با عنایت به کاهش قیمت کودهای فسفاته و پتاسه در ابتدای سال جاری و استقبال کشاورزان از مصرف این کودها به طور قطع سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی داشته و امیدواریم که به همین نحو، کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی نیز ارتقا یابد.

برچسب‌ها شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشاورزی جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشاورزی جیرفت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشاورزی جیرفت جنوب استان کرمان فسفاته و پتاسه انواع کود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
سید مرتضی میرزایی مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت:که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالا سرقت باطری توسط این نرم افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
او افزود:ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با رد یابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌ شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت:ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلو گیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم افزار متصل شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد