Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سودانی-استرالیایی تیم فوتبال آلومینیوم اراک همچنان با این باشگاه اراکی قرارداد امضا نکرده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک، طی هفته گذشته، دو بازیکن خارجی به جمع خود اضافه کرد. این باشگاه در ابتدا با هانسل زاپاتا بازیکن اهل کلمبیا به توافق رسید که سابقه بازی در تیم‌های اسلاون بلوپو کرواسی، شریف تیراسپول مولداوی، لااِکیداد، میلوناریوس و کالداس کلمبیا را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه آلومینیوم در ادامه یک بازیکن خارجی دیگر از کشور سودان را به جمع خود ملحق کرد. والنتینو یوئل بازیکن ۲۷ ساله اهل سودان است که سابقه بازی در تیم‌های وسترن یونایتد و نیوکاسل یونایتد جتس را در لیگ استرالیا در کارنامه خود دارد. او همچنین ۶ بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

زاپاتا پس از موفقیت در تست‌های پزشکی، قرارداد خود را با باشگاه آلومینیوم به ثبت رساند و این بازیکن به طور رسمی در جمع شاگردان مهدی رحمتی قرار گرفت.

همچنین یوئل چندی پیش ضمن حضور در ایفمارک، تست‌های پزشکی را زیر نظر مسئول کمیته پزشکی ورزشی این باشگاه پشت‌سر گذاشت و پس از موفقیت در این تست‌های پزشکی، در حال حاضر در تمرینات آلومینیوم حضور دارد. تا اینجای کار همچنان قراردادی میان این بازیکن سودانی و باشگاه آلومینیوم به ثبت نرسیده است و مذاکراتی در جزئیات قرارداد این بازیکن وجود دارد که قرار است پس از آن، قرارداد این بازیکن هم به ثبت برسد.

مدیران باشگاه آلومینیوم اراک در تلاش هستند تا پس از امضای قرارداد یوئل، ITC هر دو بازیکن خارجی خود را صادر کنند تا در هفته اول مسابقات لیگ برتر، بتوانند برای آلومینیوم به میدان بروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک باشگاه آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار