Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ممبینی می‌گوید:  تا امروز ۶۴ هزار و ۲۰۲ نوآموز بدو ورود به دبستان در ۶۱ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی خوزستان نوبت گیری کرده‌اند.

او ادامه داد:  از آغاز طرح تا امروز (۱۸ مردادماه)، ۴۱ هزار و ۶۲۸ نوآموز بامراجعه به پایگاه‌های سنجش مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

به گفته رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان،   نوآموزانی که پس از ارزیابی اولیه پایگاه‌ها بدون مشکل تشخیص داده شوند، برای ثبت نام به مدارس عادی معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای ممبینی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۸۴ نوآموز برای ارزیابی دقیق‌تر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع شده‌اند که از این تعداد، ۵۹۲ نوآموز مشکوک به مشکل شنوایی، ۳ هزار و ۱۴۳ نوآموز مشکوک به مشکل بینایی و ۱۲۸ نوآموز مشکوک به مشکل جسمی حرکتی تشخیص داده شده‌اند و ۲۹۱۰ نفر نیز در آزمون آمادگی تحصیلی حد نصاب لازم را کسب نکردند و به مرحله تخصصی ارجاع داده شدند.

او ادامه داد: ۲۳۸ نوآموز پیش دبستانی نوبت گیری کرده‌اند و ۲۹۸ نفر نیز از طرح سنجش سال قبل بازمانده‌اند که امسال تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: ۱۲ هزار و ۸۰۱ نوآموزان پیش دبستانی نیز سال قبل در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفتند که امسال مشکلی برای ثبت نام در پایه اول ابتدایی نخواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنجش نوآموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری