Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:09:35 GMT

تماس تلفنی مالک چلسی برای جذب ستاره بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۷۲۱

تماس تلفنی مالک چلسی برای جذب ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ، ستاره 25 ساله بارسلونا، طی چندین ماه اخیرا به شدت مورد توجه منچستریونایتد قرار داشته و بارها مذاکراتی بین دو باشگاه برای این انتقال انجام گرفته است. اما تا امروز توافقی حاصل نشده و به نظر می رسد خود این هافبک هلندی تمایلی به انتقال به اولدترافورد برای فصل بعد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نشریه میرر در گزارشی مدعی شد باشگاه چلسی نیز اکنون به رقابت برای جذب این بازیکن پیوسته و قصد دارد به هر ترتیبی دی یونگ را برای فصل بعد جذب کند.

ستاره آژاکس تمایل چندانی برای ترک بارسلونا ندارد و با وجود توافق این باشگاه با یونایتد با مبلغ هنگفت 73 میلیون پوند، شانس انتقال به اولدترافورد را رد کرده است. به نظر می رسید چلسی شانس بیشتری برای متقاعد کردن دی یونگ برای انتقال به لیگ برتر داشته باشد، زیرا ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا باعث شده حتی ستاره های فعلی این تیم از جمله کریستیانو رونالدو نیز رغبت چندانی به ماندن در این باشگاه نداشته باشند.

اما دی یونگ در طول یک تماس تلفنی طولانی با تاد بولی، ظاهرا دوباره تاکید کرده که تمایلش به ماندن در نوکمپ و پایبندی به قراردادش با بارسلوناست. این بازیکن حدود 14 میلیون پوند دستمزد طلبکار است و پرداخت دستمزد سالانه او برای باشگاه اسپانیایی دشوار خواهد بود. اما علیرغم تمایل کاتالان ها به فروش دی یونگ، خود او هنوز تصمیمی مبنی بر رفتن نگرفته و تلاش منچستریونایتد و در ادامه چلسی بی نتیجه بوده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا لیگ برتر انگلیس دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم

نیکو ویلیامز + 4 ستاره از 3 لیگ مختلف در لیست بلوگرانا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

طرفداری | 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

به گزارش اسپورت، با رسمی شدن ادامه همکاری ژاوی با بارسلونا حداقل برای یک فصل دیگر، سران باشگاه کاتالان با رهبری دکو برنامه‌ریزی برای نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو را آغاز کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود بارسا یکی از باشگاه‌های فعال در پنجره تابستانی باشد، چرا که دکو و ژاوی مصمم‌اند به ترکیب بارسا با تقویت سه پست مهم قدرت بیش‌تری ببخشند: هافبک دفاعی، هافبک مرکزی و وینگر چپ. 

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا جذب یک وینگر چپ ایده‌آل را بسیار ضروری و حیاتی می‌داند؛ پستی که این فصل توسط ژائو فلیکس و فران تورس اصلاً پوشش داده نشد و ژاوی را مجبور کرد رافینیا را از وینگر راست به آن منطقه از زمین منتقل کند. علاوه بر نیکو ویلیامز، ستاره جوان اتلتیک بیلبائو، 4 گزینه اولیه نیز به لیست آبی‌واناری‌ها برای تقویت وینگر چپ اضافه شده‌اند:

کائورو میتوما (برایتون / 26 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) خویچا کواراتسخلیا (ناپولی / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) گابریل مارتینلی (آرسنال / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) لروی سانه (بایرن مونیخ / 28 ساله / پایان قرارداد تابستان 2025) 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری