Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: رسانه ها در اطلاع رسانی، روشنگری و انعکاس خدمات مدیران و تقویت امید و نشاط در جامعه نقش بی بدیلی دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ محسن شمس الدینی مقدم مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین روز سه شنبه به همراه معاون و مدیر روابط عمومی این اداره با حضور در خبرگزاری برنا در استان قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس الدینی در این دیدار اظهارداشت: حوزه تامین اجتماعی به دلیل فراگیری مخاطبان و جمعیتی که از خدمات آن استفاده می کنند از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: بیش از 52 درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی است و حدود 80 درصد به نوعی با این مجموعه درگیر هستند و به نوعی از خدمات آن استفاده می کنند و بدون تردید اطلاع رسانی درست و بموقع در این عرصه می تواند در رضایت مندی مردم موثر باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآورشد: بیمه های ازکارافتادگی، مستمری بازنشستگی، خدمات درمانی جمعیت زیادی را درگیر کرده و ما تلاش می کنیم در عرصه خدمات درمانی ضمن رفع چالش های خود بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

رسانه ها در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نقش مهمی دارند

شمس الدینی در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اظهارداشت: برای اطلاع رسانی مناسب و روشنگری مردم در استفاده از خدمات و نیز بیان فعالیتهای انجام شده به رسانه ها نیازمندیم و از مدیر و فعالان خبرگزاری برنا نیز انتظار داریم در این راه همچون گذشته همراه خوبی برای ماباشند.

این مدیر بیان کرد: رسانه ها به عنوان چشم و گوش و زبان صادق مردم می توانند در شناسایی و انعکاس مشکلات نیز به ما کمک کنند و بدون تردید انتقاد شما می تواند مدیران را در گره گشایی از مشکلات هوشیار کرده و سرعت خدمت رسانی را بالا ببرد.

شمس الدینی با تقدیر از خدمات خبرگزاری برنا در انعکاس فعالیتهای بیمه خدمات درمانی استان اظهارداشت: اشراف خوب خبرنگاران این رسانه بر موضوعات خدمات درمانی و نیز نگارش و تنظیم مناسب و سرعت عمل در رویدادها قابل توجه است و قدردان این رویکرد و تلاش صادقانه همکاران شما در رسانه هستیم.

در این دیدار از تلاش خبرنگاران خبرگزاری برنا در خدمت به مردم و ایجاد امید در جامعه با اهدا لوح تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شمس الدینی خبرگزاری برنا تامین اجتماعی استان قزوین اطلاع رسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲

خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال ۱۴۰۲ به صورت صدرصد پرداخت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان، قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای آذرماه سال 1402 تا پایان آبان‌ماه 1403 با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ  به امضاء رسیده است که براساس این قرارداد، مبلغ بیمه تکمیلی برای بازنشستگان با قیمت 305 هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده که 50 درصد آن توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

در این قرارداد سقف بستری فوق تخصصی 85 میلیون تومان،  بیماران خاص و صعب‌العلاج 35 میلیون تومان، بستری عمومی 40 میلیون تومان،  خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی 6 میلیون تومان، خدمات تشخیصی درمانی ـ سرپایی 4 میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی 2 میلیون و 250 هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم 6 میلیون تومان برای یک چشم و 12 میلیون تومان برای دو چشم و آمبولانس داخل شهری 2 میلیون تومان و آمبولانس بین شهری 3 میلیون تومان است.

در همین ارتباط با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی نسبت به پرداخت حق بیمه بهمن‌ماه 1402 که با تاخیر قابل توجهی روبرو شده بود، اقدام کرده ، تمامی خسارات درمان مستقیم اسناد درمانی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تا پایان  اسفند سال 1402 پرداخت شد.

سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد

همچنین باعنایت به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت مطالبات اسفندماه شرکت از محل قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تاپایان اردیبهشت ماه، در صورت تحقق این وعده مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد شرکت نیز  به صورت کامل بروز رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد