Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:41:06 GMT

جبران غیبت «جیران» با «یاغی»

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۸۷۱

جبران غیبت «جیران» با «یاغی»

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فیلیمو، این تصمیم به دلیل قدردانی و ادای احترام به مخاطبان فیلیمو  با توجه به طولانی شدن روند کارشناسی قضایی سریال جیران و همچنین استقبال گسترده مخاطبان از سریال یاغی گرفته شده است.

امید است به زودی شاهد شروع ادامه پخش سریال جیران باشیم.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی است که روزهای پنج‌شنبه به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما استثنائا این هفته قسمت‌ سیزدهم و چهاردهم سریال یاغی در روزهای پنج شنبه و جمعه  (۲۰ و ۲۱ مرداد) پخش خواهد شد.

برچسب‌ها فیلیمو یاغی جیران محمد کارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلیمو یاغی جیران فیلیمو یاغی جیران محمد کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس از قطر متنفر است!

به گزارش ورزش سه، این یک ماجرای غم‌انگیز است؛ تاوان سنگینی که برگزاری یک تورنمنت ملی در میانه مسابقات باشگاهی به بازیکنان تحمیل می‌کند. داریم از سامان قدوس صحبت می‌کنیم؛ بازیکن ایرانی برنتفورد که پیش از جام‌ملت‌های آسیا به بازیکن ثابت و اثرگذار این تیم تبدیل شده بود اما غیبت بیش از یک‌ماهه‌اش در تمرینات برنتفورد، به‌کلی وضعیت او را تغییر داد.

آمار می‌گوید قدوس تا پیش از جام‌ملت‌ها 693دقیقه در لیگ برتر برای برنتفورد بازی کرده بود. ازقضا خیز اصلی او درست در آستانه جام‌ملت‌ها اتفاق افتاد. این بازیکن در 7مسابقه منتهی به جام‌ملت‌ها فیکس شد و در 5دیدار پایانی حتی یک دقیقه هم از زمین بیرون نیامد. پس از جام‌ملت‌ها اما شرایط به‌کلی تغییر کرد. از آن زمان تا‌کنون برنتفورد 13بازی برگزار کرده ‌که قدوس در 9تای آنها به‌طور کامل نیمکت‌نشین بوده و در 4دیدار دیگر هم مجموعا 10دقیقه مورد استفاده قرار گرفته است.

قدوس در هیچ‌یک از 5مسابقه آخر برنتفورد به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نیامده تا روشن شود به‌طور کامل از اندیشه‌های فنی مربیان کنار گذاشته شده است. به‌نظر می‌رسد در دوران غیبت او، کادرفنی نسخه بازی بدون سامان را پیدا کرده و از آن راضی است.

دیگر خبرها

  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد