Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@16:23:00 GMT

زائران کربلا بخوانند: طرح «سفر ارزان‌قیمت عراق»

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۸۹۹

زائران کربلا بخوانند: طرح «سفر ارزان‌قیمت عراق»

حمیدرضا محمدی، مدیرکل دفتر پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات درباره جزئیات سفر ارزان به عراق گفت: با توجه به تاکیدهای رییس‌جمهور درباره ارزان‌سازی و آسان‌سازی سفرهای عتبات عالیات برای همه اقشار جامعه، از طریق دفاتر خدمات زیارتی برنامه‌ریزی شد تا سفرهای ارزان‌قیمت زمینی با ارائه خدماتی آبرومندانه اجرا شود، قیمت این سفرها به کمتر از ۳ میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به قیمت‌های غیرقابل کنترل و در حال افزایش بلیت هواپیما در مسیر عراق، اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد هزینه سفرهای هوایی به بلیت هواپیما اختصاص دارد و متاسفانه قیمت آن هر روز در حال افزایش است، برای همین طرح سفرهای ارزان به صورت زمینی و با اتوبوس اجرا می‌شود. اگر تدبیری از سوی شرکت‌های هواپیمایی صورت گیرد می‌توان در سفرهای هوایی عتبات عراق نیز کاهش قیمت را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت بلیت تهران ـ نجف ۶ میلیون تومان است.

محمدی درباره سطح کیفیت خدمات طرح سفر ارزان‌قیمت عتبات توضیح داد: در این سفرها از هتل‌های درجه «ج» [مشابه درجه سه] استفاده شده است که به مراتب در فاصله دورتری از حرم‌ها قرار دارند. همچنین برنامه غذایی در این مدل از کاروان‌ها متفاوت است، مثلا اگر در کاروان‌های دیگر دو وعده غذایی کباب در نظر گرفته شود، در سفرهای ارزان، وعده‌های غذاها بیشتر خورشتی خواهد بود.

او اضافه کرد: تلاش شده است خدمات به گونه‌ای باشد که هزینه سفر در این طرح کاهش پیدا کند، با این حال تاکنون سفرهایی که با این قیمت اجرا شده بازخورد خوبی داشته و مسافران و زائران راضی بوده‌اند.

مدیرکل دفتر پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات افزود: در این طرح از هتل‌هایی استفاده شده که به نسبت قیمت پایین‌تری، در حدود چهار پنج دلار برای هر شب، دارند.

محمدی گفت: سازمان حج و زیارت درصدد است نرخ این سفرها را با استفاده از خدمات حسینیه‌ها برای افرادی که این شکل از سفرها در سلیقه‌شان است و شاید به صورت هیأتی سفر کنند، بیشتر کاهش دهد. تمام تلاش سازمان حج و زیارت بر این است که سفرهای عتبات عالیات و قیمت آن برای هر نوع قشر، سلیقه و درخواستی متناسب باشد.

طرح سفر ارزان عتبات عراق در مرحله نخست، از تهران آغاز شده و به گفته کارگزاران زیارتی که درحال اجرای این طرح هستند، ظرفیت کاروان‌های آن معمولاً به سرعت تکمیل می‌شود و جای خالی به ندرت پیدا می‌شود.

4747

کد خبر 1660221

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کربلا عتبات عالیات سفر ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا