Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تکواندو در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ترکیه با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش‌ خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز نخست رقابت‌های تکواندو پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی از صبح امروز (سه‌شنبه - 18 مرداد ماه) در شهر قونیه ترکیه آغاز شد و مهدی حاج موسایی و نسترن ولی‌زاده نمایندگان تکواندو کشورمان با شکست در دیدار نیمه نهایی به مدال برنز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حاج موسایی در رقابت‌های وزن 54- کیلوگرم، ابتدا در دور نخست با نتیجه 2 بر یک در راند شماری مقابل خدابردیف از ازبکستان به برتری رسید و در ادامه در دو راند متوالی چان واتان از مالزی را شکست داد و ضمن صعود به دیدار نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

نماینده تکواندو کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف دنیز از ترکیه رفت و با شکست در دو راند متوالی از صعود به دیدار نهایی بازماند و به مدال برنز رسید.

در رقابت‌های وزن 57- کیلوگرم بانوان هم نسترن ولی‌زاده نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، با برتری در دو راند متوالی مقابل کامیلا آیموک آشیوا از قزاقستان به دیدار نیمه نهایی صعود کرد.

ولی‌زاده در این مرحله به مصاف حدیثه کبری ایلگون دارنده مدال برنز المپیک 2020 توکیو و مدال نقره جهان در سال 2017 از ترکیه رفت و با شکست 2 بر یک در راندشماری از حضور در نهایی بازماند و به مدال برنز رسید.

ناهید کیانی نیز در رقابت‌های وزن 53- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، ابتدا در دو راند متوالی مونیس اویماتوا از تاجیکستان را شکست داد و در ادامه با نتیجه 2 بر یک از سد منیره عبدالواحد از عربستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تکواندوکار کشورمان در این مرحله  نیز در دو راند متوالی چاروس مایوموا از ازبکستان را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد.

در رقابت‌های وزن 58- کیلوگرم مردان نیز حسین لطفی نماینده کشورمان قرار بود در دور نخست به مصاف حریفی از ساحل عاج برود که با عدم حضور تکواندوکار ساحل عاجی به مرحله بعد صعود کرد. وی در ادامه به مصاف محسن رضایی از افغانستان رفت و در دو راند متوالی حریف خود را شکست داد.

لطفی در مرحله یک چهارم نهایی نیز به مصاف سمیرخان از قزاقستان رفت و با برتری مقابل حریف خود ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. وی تا ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی به روی شیاپ‌چانگ خواهد رفت.

تکواندو نوجوانان جهان| دختران و پسران ایران نایب قهرمان شدند


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو تکواندو ایران تکواندو دیدار نیمه نهایی رقابت های وزن دور نخست مدال برنز ولی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند